انتقاد هاشمی از رفتار رسانه ملی با اعضای شورا

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اخیرا اعضای شورای شهر به برنامه‌هایی مانند "تهران ۲۰" دعوت می‌شوند اما پس از حضور، به آنها گفته می‌شود آفیش نیستند یا دستور داده‌ شده که برنامه تغییر کند. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای یکصد و نود و هفتمین جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره موضوع جلسه هم‌اندیشی صبح با برخی از اعضای شورا و مدیران شهری، اظهار کرد: اعتراضات مردمی درباره پروژه زیرگذر خیابان استاد معین در جلسه هم‌اندیشی صبح مطرح و قرار شد پیگیری این مسأله به کمیسیون حقوقی شورای شهر واگذار شود.

به گفته وی موضوع تغییر شهردار منطقه ۹، دلیل عدم اطلاع‌رسانی نواقص این پروژه توسط شورایاران و روند اعتراضات مردمی به پروژه استاد معین در این جلسه مورد گفت‌وگو قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که از اوایل اسفند موضوع بررسی بودجه سال آینده شهرداری در دستورکار شورای شهر قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: برخی اعضا نیز در جلسه هم‌اندیشی امروز در مورد انتخابات و فعالیت احزاب در این زمینه صحبت‌هایی کردند.

وی با بیان این که رفتار رسانه ملی با اعضای شورای شهر از موارد مطرح شده اعضا بود، ادامه داد: اخیراً اعضای شورای شهر به برنامه‌هایی مانند "تهران ۲۰" دعوت می‌شوند اما پس از حضور، به آنها گفته می‌شود آفیش نیستند یا دستور داده شده که برنامه تغییر کند.

کد خبر 409671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.