نصب تصاویر شهدا در بلوار الغدیر کوشک

شهردار کوشک گفت: در آستانه دهه مبارک فجر تصاویر ۱۰۲ شهید هشت سال دوران دفاع مقدس شهر کوشک در بلوار الغدیر نصب شده است.

به گزارش ایمنا، مجید قربانی‌رنانی اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در حوزه فرهنگی است که یکی از راه‌های آن نصب و تعمیر تابلوهای شهدا در تمام نقاط شهر است.

وی اضافه کرد: برای حفظ ارزش‌های اسلامی و تجلیل از شهدا اسامی معابر و خیابان‌های شهر به نام آن بزرگان نامگذاری شده است.

شهردار کوشک کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست و ما وظیفه داریم در کنار صیانت از خون شهدا از مادران شهدا نیز تکریم کنیم.

قربانی تاکید کرد: یکی از اقدامات روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی این شهر آماده‌سازی یک بیلبورد بزرگ مزین به تصاویر شهدای شهر و بیلبورد بزرگ دیگری مزین به تمثال شهید قاسم سلیمانی است.

وی یادآورشد: تصاویر شهدا به صورت بنرهای سه در چهار آماده شده است که در زمان‌های مختلف در بیلیوردهای میدان‌های اصلی شهر نصب می‌شود.

شهردار کوشک گفت: رنگ‌آمیزی و درج وصیت‌نامه شهدا بر روی یکی از دیوارهای شهر از دیگر کارهایی است با هدف حفظ و احیای نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس درصدد انجام آن هستیم.

وی افزود: نقاشی دیواری تنها شهید مدافع حرم شهر کوشک که الگوی ایثار، شهادت و آزادگی است در دستور کار قرار گرفته و تصاویر ۱۰۲ شهید هشت سال دوران دفاع مقدس شهر کوشک در بلوار الغدیر نصب شده است.

کد خبر 409666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.