سید جلال نیمکت‌نشین جدید سرخ‌ها

بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی کنعانی زادگان در پرسپولیس حالا باید منتظر ایجاد زوج ورزشی شجاع و او در ترکیب پرسپولیس باشیم.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه - را در بسته خبری ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "دست رد فرهاد به سینه علیپور" به حواشی ادامه‌دار خوشحالی بعد از گل جنجالی علیپور در دربی هفته گذشته پرداخت و از دلخوری مجیدی و نبخشیدن علیپور توسط او خبر داد.

"گل" با عنوان "احتمال ۹۹ درصدی نیمکت نشینی سیدجلال" به تغییر ترکیب احتمالی سرخ‌ها برای مصاف الدحیل پرداخت، تغییری که به موجب آن بالاخره در تیم یحیی نیز کنعانی زادگان و شجاع کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و سیدجلال نیمکت نشین این زوج می‌شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "اگر دیاباته بود دربی را می‌بردیم" به بررسی گفته‌های موسوی، عضو هیأت مدیره استقلال پرداخت که عدم حضور دیاباته را تأثیرگذار و دلیل تساوی دربی ۹۱ دانست، موضوعی که با توجه به عملکرد درخشان شیخ در بازی‌های قبلی غیرعادی بنظر نمی‌رسد.

"هدف" با عنوان "چکم هم پاس نشود اشکالی ندارد! " به اظهارات دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی پرداخت، کسی که داستان خود را از استرا و ویلموتس جدا می‌داند و سعی دارد با نمایش فنی و اظهارات خود جای خود را در دل هواداران فوتبال در ایران باز کند.

"ایران ورزشی" با عنوان "از اینجا تا کرواسی" به وضعیت جدید نیمکت تیم ملی ایران پرداخت و معتقد شد برانکو نیز در شرایط مشابه به ایران آمد و اتفاقاً در زمان سرمربیگری تیم ملی عملکرد خوبی داشت.

"پیروزی" با عنوان "پاداش وفاداری" از پرداخت مطالبات بشار رسن بعد از سررسید یکی از اقساط رضایتنامه بیرانوند نوشت، پاداشی که بعد از گلزنی در دربی به او روحیه دو چندانی برای ادامه فصل می‌دهد.

"صدای سپاهان" با عنوان "دلتنگی آسیا برای سپاهان حالا دیگر به پایان می‌رسد" به اظهارات فرشید طالبی پرداخت، دلتنگی که چند سالی دل هواداران اصفهانی را خالی کرد اما در امارات و مقابل العین به پایان خواهد رسید.

"سبز سبزم" با عنوان "از جدایی اسکوچیچ نهایت بهره را بردیم" به گفته‌های حمید بوحمدان در خصوص پیروزی ذوب آهن مقابل صنعت نفت پرداخت، پیروزی که ذوب را تک رقمی و نفت را بعد از رفتن اسکوچیچ در وضعیت بدی قرارداد.

کد خبر 409662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.