جبهه اصلاحات اصفهان لیستی منتشر نمی‌کند/ از مردم می خواهیم در انتخابات شرکت کنند

رئیس کمیته اطلاع رسانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: با توجه به مصوبات قبلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان مبنی بر اینکه لیست منتشر شده توسط این شورا باید حاوی اصلاح طلبان شاخص باشد و تا این لحظه تنها یک کاندیدا شاخص تأیید صلاحیت شده داریم، قطعاً امکان انتشار لیست میسر نیست.

مهدی بهروزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد بیانیه‌ای که شب گذشته توسط شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان مبنی بر عدم ارائه لیست برای انتخابات مجلس یازدهم منتشر شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در شهرستان اصفهان، علی‌رغم اینکه ستاد انتخابات تشکیل داده و ارکان آن را نیز تعیین کرده بود، اما برای انتشار لیست باید منتظر نتایج بررسی صلاحیت‌ها می‌ماند. پس از انتشار نتایج بررسی صلاحیت‌ها مشخص شد که اصلاح طلبان به جز یک نفر، هیچ کاندیدای تأیید صلاحیت شده‌ای ندارند.

وی افزود: با توجه به مصوبات قبلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان مبنی بر اینکه لیست منتشر شده توسط این شورا باید حاوی اصلاح طلبان شاخص باشد و ما تا این لحظه تنها یک کاندیدای شاخص تأیید صلاحیت شده داریم، قطعاً امکان انتشار لیست میسر نیست.

رئیس کمیته اطلاع رسانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: با توجه به نظر شورای هماهنگی و اعضا آن که نمایندگان احزاب در این شورا هستند، تصمیم بر این گرفته شد که لیست انتخاباتی منتشر نشود، اما احزاب می‌توانند از تنها کاندیدای شاخص اصلاح طلب به صورت انفرادی حمایت یا اگر در مورد کاندیدای دیگری به جمع بندی رسیده‌اند از آن حمایت کنند.

وی در رابطه با نظر شورای هماهنگی در مورد سایر شهرستان‌های استان اصفهان، گفت: همین اتفاق در شهرستان‌ها نیز رخ داده و باعث شد برای ارائه لیست در قبال شهرستان‌های دیگر هم شورای هماهنگی به نتیجه‌ای نرسد؛ در نتیجه این اختیار را بر عهده شورای هماهنگی اصلاحات شهرستان‌ها گذاشت تا بر اساس تشخیص خود از کاندیداهای مورد نظرشان حمایت کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: ما به عنوان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در انتخابات شرکت خواهیم کرد و از مردم هم درخواست داریم در انتخابات شرکت کنند و به هر کاندیدایی که خود صلاح می‌دانند رأی بدهند.

بهروزی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه، ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۸، ساعت ۱۷:۳۰، طی یک کنفرانس خبری که در دفتر حزب اتحاد ملت برگزار خواهد شد، به تشریح این بیانیه و دلایل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان برای عدم ارائه لیست خواهیم پرداخت.

به گزارش ایمنا، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان، شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «در این شرایط که بخش قابل‌توجهی از جامعه از حق بنیادین انتخاب شدن و انتخاب‌کردن نمایندگان مطلوب خود، که از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی بوده است محروم شده، به آگاهی مردم فهیم و آزاده‌ی اصفهان می‌رسانیم که همچون گذشته در کنار آنها و مطالبات بحق ایشان ایستاده‌ایم و با توجه به تأیید صلاحیت تنها یک نفر از اصلاح‌طلبان شاخص در شهرستان اصفهان، قادر به ارائه لیست انتخاباتی نیستیم.»

کد خبر 409648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.