زخم خورده‌ی مازندرانی میزبان سپاهان / فینال زودرس در ورامین

دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر در حالی پیگیری خواهد شد که تیم والیبال کاله مازندران در آمل میزبان نماینده والیبال استان اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، امروز –یکشنبه ۲۰ بهمن ماه- با شش دیدار در شهرهای آمل، مریوان، ورامین، تهران، اراک و گنبد پیگیری می‌شود.

کاله مازندران فولاد سپاهان اصفهان؛ جدالی با بوی انتقام

تیم والیبال کاله مازندران میزبان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است؛ در آخرین تقابل کاله مازندران در دیداری مهیج با نتیجه سه بر دو مغلوب سپاهان شد تا در بازی امروز برای جبران گذشته پا به میدان بگذارد.

تیم والیبال کاله مازندران در هفته چهاردهم مقابل شهداب یزد صف آرایی کرد که درنهایت توانست نماینده یزد را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و دست پر به خانه برگردد. تیم والیبال فولاد سپاهان اصفهان هفته گذشته بازنده جدال فولادی‌ها بود و با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان شد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم تیم والیبال کاله مازندران با ۲۶ امتیاز در رده ششم و تیم والیبال فولاد سپاهان اصفهان با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده داوود نافعی و محمد آقایی خواهد بود، همچنین اسماعیل صباغ و خلیل یگانه‌مجد به عنوان ناظر در این دیدار حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

برد شیرین سپاهان در بازی پرحاشیه

راه‌یاب ملل مریوان خاتم اردکان؛ بهانه‌ای برای فرار از قعرنشینی

تیم والیبال راهیاب ملل در سالن زاگرس مریوان میزبان خاتم اردکان خواهد بود؛ در دیدار رفت خاتم اردکان با نتیجه سه بر دو از سد راهیاب گذشت. تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در هفته چهاردهم میزبان تیم مدعی و نارنجی پوش سایپا بوند که در سه ست پیاپی متحمل شکست شدند. تیم والیبال خاتم اردکان در هفته چهاردهم با قرعه استراحت روبرو شده بود.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با ۱۲ امتیاز در رده نهم و تیم والیبال خاتم اردکان با سه امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده مرتضی اکرمی و مهدی نویدی خواهد بود؛ همچنین عباس امانی و مسعود قاری به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

شهرداری ورامین پیکان تهران؛ فینال زودرس

تیم والیبال شهرداری ورامین میزبان پیکان تهران خواهد بود؛ تیم والیبال شهرداری ورامین در دور رفت موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد پیکان عبور کند. تیم والیبال شهرداری ورامین در هفته چهاردهم تیم والیبال پیام خراسان را که این روزها دچار بحرا است سه بر صفر شکست داد. تیم والیبال پیکان تهران در هفته چهاردهم موفق شد شهروند اراک را با نتیجه سه بر صفر در یک دیدار خارج از خانه شکست دهد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم تیم والیبال شهرداری ورامین با ۳۱ امتیاز در صدر و تیم والیبال پیکان تهران با ۳۲ امتیاز به واسطه تعداد بردهای کمتر در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده کیوان عابدزاده و میثم پارسه خواهد بود، همچنین علی اصغر کاظمی و علی یاوری به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

سایپا تهران شهرداری ارومیه؛ کار سخت نارنجی پوشان در ارومیه

تیم والیبال سایپا در خانه والیبال تهران از تیم والیبال شهرداری ارومیه میزبانی خواهد کرد؛ در دیدار رفت نارنجی پوشان سایپا تهران موفق شدند با نتیجه سه بر دو تیم والیبال مدعی شهرداری ارومیه را در یک دیدار خارج از خانه شکست دهند.

تیم والیبال سایپا تهران در هفته چهاردهم تیم والیبال راهیاب ملل را در مریوان با نتیجه سه بر صفر شکست داد و دست پر به تهران برگشت. تیم والیبال شهرداری ارومیه هفته گذشته برنده جدال شهرداری‌ها بود و توانست تیم والیبال شهرداری گنبد را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم تیم والیبال سایپا تهران با ۳۱ امتیاز در جایگاه سوم و تیم والیبال شهرداری ارومیه با ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده مسعود ذوقی و مرتضی علایی خواهد بود همچنین امیدوار حاتمی و حسین پورکاشیان به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

شهروند اراک فولاد سیرجان ایرانیان؛ جدال نیمه پایین جدول

تیم والیبال شهروند اراک در سالن امام خمینی (ره) میزبان تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود؛ تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت موفق شد با نتیجه سه بر صفر شهروند اراک را شکست دهد.

تیم والیبال شهروند اراک در هفته چهاردهم با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم والیبال پیکان تهران شد تا هیچ امتیازی از این دیدار خانگی نصیبش نشود. تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در هفته چهاردهم برنده جدال فولادی‌ها موفق شد فولاد سپاهان اصفهان را با نتیجه سه بر دو در یک دیدار خانگی شکست دهد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم، تیم والیبال شهروند اراک با ۸ امتیاز در رده دوازدهم و تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا درفش کاویان و مجتبی بیداریان خواهد بود؛ همچنین نادر انصاری و مسعود یزدان‌پناه به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

شهرداری گنبد شهداب یزد؛ جدال ناکامان

تیم والیبال شهرداری گنبد در آخرین دیدار هفته پانزدهم در سالن المپیک میزبان شهداب یزد خواهد بود، تیم والیبال شهرداری گنبد در دیدار رفت موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم والیبال شهداب یزد را در یک دیدار خارج از خانه شکست دهد.

تیم والیبال شهرداری گنبد هفته گذشته بازنده جدال شهرداری‌ها بود و با نتیجه سه بر صفر مغلوب همنام ارومیه‌ای خود شد. تیم والیبال شهداب یزد در هفته چهاردهم مقابل کاله مازندران توان مقاومت نداشت و با نتیجه سه بر صفر در یک دیدار خانگی مغلوب نماینده مازندران شد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم تیم والیبال شهرداری گنبد با ۱۹ امتیاز در جایگاه هفتم و تیم والیبال شهداب یزد با ۱۰ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده احمد سرمست و احسان زحمتی خواهد بود، همچنین حمید حق‌بین و امیر صداقت به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

کد خبر 409635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.