تیراندازی هولناک در جشن عروسی دختر خوزستانی

برق گرفتگی وحشتناک جوان ۱۷ ساله گلستانی، حمله خونین گرگ‌ها در زنجان، تیراندازی هولناک در جشن عروسی دختر خوزستانی و تجاوز معلم به دانش آموز در کلاس درس عناوین مهمترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دادگاه نیویورک معلم ۶۲ ساله‌ای را به جرم تجاوز به دانش آموزان به حبس ابد محکوم کرد.

گزارش رسانه‌های خارجی در خصوص این جنایت حاکی از آن است که متهم هنگام تدریس قربانیان را وادار به رابطه کرده و آنها را از سن کم مورد تجاوز قرار داده است.

پس از شکایت گروهی از قربانیان از این معلم بازنشسته پلیس در جریان قرار گرفت و پس از دستگیری تحقیقات خود را آغاز کرد.

متهم در بازجویی اعتراف کرد که در زمان تدریس دانش آموزان را وادار به خواسته شوم خود می‌کرد و پس از بازنشستگی تاکنون با آنها رابطه نداشته است اما شکایت قربانیان از دوران کودکی شان تاکنون موجب دستگیری وی شده است.

برق گرفتگی وحشتناک جوان ۱۷ ساله گلستانی

جانشین فرمانده انتظامی رامیان از فوت جوان ۱۷ ساله بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلیمان خان احمدی، اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه برق گرفتگی در خان ببین، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی رامیان به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور پلیس در محل مشخص شد، نوجوان ۱۷ ساله‌ای برای گرفتن کبوتر خود به بالای ستون برق رفته که ناگهان دچار برق گرفتگی شده و به پایین سقوط کرده است.

خان احمدی افزود: بلافاصله مصدوم توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده تلاش پزشکان بی نتیجه بوده و متأسفانه جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان علت این حادثه دلخراش، بی احتیاطی و تماس با سیم‌های برق اعلام شده است.

حمله خونین گرگ‌ها در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از حمله گرگ‌های گرسنه به یک گله گوسفند در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت آقاپور در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص حمله چند قلاده گرگ گرسنه به یک گله گوسفند در روستای یخفروزان بخش مرکزی اهر بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در حمله گرگ‌های گرسنه به گله گوسفندان در این روستا، ۱۰ رأس گوسفند تلف شده، ۲۴ رأس نیز به شدت مجروح و هفت رأس گوسفند نیز مفقود شده است اما خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از اهالی روستا آسیبی نرسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان از دامداران و روستائیان خواست با توجه به برودت هوا و سرمای این فصل و همچنین حضور حیوانات وحشی و درنده، اماکن نگهداری دام‌های خود را به امکانات ایمنی مجهز کنند تا از بروز اینگونه حوادث خودداری شود.

تیراندازی هولناک در جشن عروسی دختر خوزستانی

درگیری بین خانواده‌های عروس و داماد در یک عروسی واقع در گتوند استان خوزستان رخ داد.

عبدالرضا احسانی نیا فرماندار گتوند گفت: در جریان اختلاف و درگیری در یک عروسی بین خانواده‌های عروس و داماد، ۴ مرد مصدوم شدند که برای درمان به بیمارستان کارون شهرستان منتقل شدند.

وی افزود: در این درگیری تیراندازی صورت نگرفت و نیروی انتظامی برای متفرق کردن این افراد اقدام به تیراندازی هوایی کرده است.

سرهنگ فتح اله پارسایی فرمانده انتظامی شهرستان گتوند نیز در این خصوص گفت: اکنون ۹ نفر از عاملان درگیری دستگیر و در بازداشتگاه هستند.

وی با بیان اینکه این افراد با چوب و سنگ با هم درگیر شدند، ادامه داد: امروز برای ادامه مراحل قانونی به دادگاه معرفی می‌شوند.

سرهنگ پارسایی گفت: با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت مردم را دارند به شدت و با جدیت برخورد می‌شود.

کد خبر 409611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.