تخفیف ۳۰ درصدی شهرداری نسبت به بدهی شهروندان تا پایان سال جاری

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهروندانی که نسبت به پرداخت تمام مطالبات به غیر از بهای خدمات و عوارض خودرو تا پایان اسفند ماه اقدام کنند از ۳۰ درصد تخفیف بهرمند می شوند.

به گزارش ایمنا، غلامرضا عدل دوست امروز _شنبه ۱۹ بهمن ماه_ در برنامه زنده رادیویی «شهریمیز» با بیان اینکه تخفیف ۳۰ درصدی مطالبات شهرداری به مناسبت دهه فجر آغاز شده است، اظهار کرد: به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر، مودیانی که تا پایان سال جاری تمام مطالبات به غیر از بهای خدمات را پرداخت کنند از ۳۰ درصد تشویق در پرداخت نقدی بهرمند می شوند.

وی افزود: درصد فوق برای جانبازان، آزادگان، رزمندگان، خانواده معظم شهدا و افراد تحت پوش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی ۳۵ درصد است.

عدل دوست تصریح کرد: پرداخت به موقع مطالبات شهروندان علاوه بر اینکه توان مالی منطقه را افزایش می دهد به عمران و آبادانی و شکوفایی در سطح منطقه کمک می کند از شهروندان درخواست کرد که دست شهرداری را در تحقق این امر مهم بگیرند تا شهرداری در ارائه خدمات خود به مردم با مشکل مواجه نشود.

قائم مقام شهردار ارومیه با بیان اینکه دفترچه تعرفه عوارض سال ۹۹ شفاف است، خاطرنشان کرد: دفترچه تعرفه عوارض ۹۹ شهرداری از طریق هفته نامه کوشا و سایت شهرداری ارومیه طی روزهای آینده انتشار می یابد تا شهروندان از جزییات این دفترچه آگاهی یابند.

وی افزود: دفترچه تعرفه عوارض ۹۹ شهرداری ارومیه نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکرده است.

عدل دوست با اشاره به فضای سازی شهر ارومیه به مناسبت چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اِلمان‌های مناسبتی در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است تا فضای شهر حال و هوای فجر داشته باشد.

قائم مقام شهردار ارومیه اجرای جشن بزرگ فجر در سالن نور شهرداری، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب، نمایشگاه محیطی با موضوع انقلاب، برگزاری مسابقات والیبال کارکنان شهرداری «جام دهه فجر»، برگزاری تئاتر خیابانی و برگزاری یادوآره شهدا در فرهنگسراهای سطح شهر از جمله برنامه های فرهنگی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

کد خبر 409606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.