افزایش بودجه فضای سبز کرج در سال ۹۹

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و ایمنی شورای شهر کرج گفت: در سال آینده بودجه لازم برای توسعه جنگل‌های اطراف کرج افزایش یافته و پارک‌های محله‌ای در مناطق محروم شهری نیز افزایش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین محمدی امروز (شنبه) در مراسم افتتاح و بهره برداری از دو پارک شهری در کرج، اظهار کرد: کرج چهارمین کلانشهر بزرگ کشور است که ترافیک شهری، استقرار شهرک‌های صنعتی و ازبین رفتن بخش زیادی از فضای سبز پیرامون آن، مشکلات زیست‌محیطی این شهر را افزایش داده است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد کمربند سبز در حاشیه شهرها و توسعه فضای سبز شهری، افزود: در دوره پنجم شورای شهر کرج اعتبارات لازم برای گسترش فضای سبز دو برابر شده و ۲۰۰ تا ۳۰۰ هکتار جنگل کاری پیرامون کرج اتفاق افتاده است.

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و ایمنی شورای شهر کرج با اشاره به افتتاح شش پارک محله‌ای و منطقه‌ای در دوره پنجم شورای شهر، تصریح کرد: در سال آینده بودجه لازم برای توسعه جنگل‌های اطراف کرج افزایش یافته و پارک‌های محله‌ای در مناطق محروم شهری نیز افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم پروژه‌های جنگل کاری شده اطراف کرج و همچنین بوستان‌های این کلانشهر به فضاهای خدماتی، رفاهی و ورزشی مجهز شوند تا همشهریان بهره برداری بیشتری از فضای پارک‌ها داشته باشند.

کد خبر 409588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.