۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
توسعه فضای سبز شهر کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: با توجه به اعتبارات بسیار مناسبی که شورای شهر کرج از محل بودجه سال ۹۸ شهرداری کرج برای مناطق دهگانه این شهر لحاظ کرده است این نوید را می‌دهیم که بتوانیم شاهد بهره‌برداری از پارک‌ها و بوستان‌های جدید در نقاط مختلف شهر کرج باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان بضاعتی‌پور عصر شنبه _۱۹ بهمن‌ماه در آئین همزمان افتتاح و بهره‌برداری همزمان دو پروژه پارک مادر کیانمهر و فاز دوم بوستان یادگار امام مهرشهر کرج، اظهار کرد: توسعه فضای سبز در مناطق کم‌برخوردار از مهم‌ترین سیاست‌های شورای شهر کرج در دوره پنجم و به تبع آن مدیریت شهری این کلانشهر است.

وی ادامه داد: با توجه به اعتبارات بسیار مناسبی که شورای شهر کرج از محل بودجه سال ۹۸ شهرداری کرج برای مناطق دهگانه این شهر لحاظ کرده است این نوید را می‌دهیم که بتوانیم شاهد بهره‌برداری از پارک‌ها و بوستان‌های جدید در نقاط مختلف شهر کرج باشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به پارک تازه احداث شده "مادر" گفت: عملیات اجرایی این پارک ۱.۲ هکتاری از یکسال قبل آغاز شد و از گیاهان کم مصرف و مقاوم به بی‌آبی برای کاشت در این پارک استفاده شده است.

بضاعتی‌پور با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف در خصوص استقرار سیستم‌های آبیاری نیز در پارک مادر بخوبی رعایت شده است، گفت: در کنار بهره‌برداری از پارک مادر کیانمهر همزمان آئین افتتاح بوستان یادگار امام (ره) پارک بین فازی مهرشهر نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 409573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.