به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در آئین امضای تفاهمنامه طلایهداران گردشگری ایران با بیان اینکه همیشه رقابتهای نامحسوسی بین شهرداریها و سازمانهای میراث فرهنگی و گردشگری وجود داشته است، اظهار کرد: این رویکرد در شهر میراث جهانی یزد جای خود را به همافزایی داد و توفیقات خوبی نیز حاصل شد.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه گردشگری به رسالتهای خود در این زمینه عمل کرده است، افزود: شهرداریها نگاه درآمدی به بحث گردشگری ندارند و بیشتر به تأثیرگذاری فرهنگی توجه خواهند کرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در حال حاضر کشورهای سلطهگر در حال ترویج دادن فرهنگ ضعیف خود به مخاطبان در دنیا هستند، تاکید کرد: در این شرایط ما میتوانیم با برقراری گفتگوهای فرهنگی و بین تمدنی نقاط قوت و برتریهای فرهنگی خود را به جهانیان معرفی کنیم.
ملازینلی با بیان اینکه مثلث طلایی گردشگری ایران به دنبال انحصارگرایی نیست، گفت: برخی از شهرها با شنیدن خبر تشکیل طلایهداران گردشگری ایران درخواستهایی برای عضویت در این فرآیند داشتند که به نظر میرسد در آینده امکان اجرایی شدن آن فراهم شود.
وی اظهار کرد: طلایهداران گردشگری ایران فرآیند کاری خود را بسته و محدود نمیداند.
نظر شما