۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
افتتاح پارک مادران کرج

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر پارک مادران کرج در محله کیانمهر این کلانشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر کمالی‌زاده، شهردار کرج در آیین بهره‌برداری از پارک مادران شهید که عصر شنبه _۱۹ بهمن‌ماه، برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: پارک مادران شهید به مناسبت امروز که به نام روز مادران شهید مزین شده است در محله کیانمهر کرج احداث شده است.

وی با بیان اینکه مساحت این پارک ۱.۲ هکتار است، گفت: این پارک با اعتباری حدوداً ۳.۵ میلیارد تومان برای بهره‌برداری آماده شده است‌.

شهردار کرج با بیان اینکه رویکرد شهرداری این شهر تبدیل تمام عرصه‌های خالی شهر به فضای سبز است، تاکید کرد: مدیریت شهری کرج قصد دارد تا با احداث این فضاها در راستای تبدیل کرج به شهری پایدار تلاش کند.

کمالی‌زاده از افتتاح همزمان فاز دوم پارک یادگار امام خمینی (ره) خبر داد و تصریح کرد: فاز دوم این پارک با مساحت هفت هزار مترمربع در محدوده منطقه چهار شهرداری کرج احداث شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج برای توسعه فضاهای سبز در مناطق کم‌برخوردار تلاش می‌کند، اضافه کرد: تا پایان سال جاری چندین پروژه دیگر در حوزه فضای سبز در کرج افتتاح می‌شود.

شهردار کرج گفت: توسعه و به‌روزرسانی ناوگان اتوبوسرانی کرج خبر دیگری است که در روزهای آتی به سمع و نظر همشهریان کرجی خواهد رسید.

کد خبر 409561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.