اجرای طرح "یکشنبه‌های علوی" در کرج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج با اشاره به افتتاح طرح یک شنبه‌های علوی گفت: این طرح از ۲۰ بهمن ماه امسال در ۴۱ مسجد کرج آغاز  می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی ظهر شنبه _۱۹ بهمن‌ماه، در نشست خبری که به مناسبت برگزاری نخستین کنگره ملی شعر مقاومت و آئین رونمایی از پوستر فراخوان آن ویژه بزرگداشت مقام سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست رونمایی از پوستر و همچنین اقدامات مربوط به نشر خبر برای برگزاری اولین کنگره شعر مقاومت و نشر فرهنگ ایثار و مقاومت است؛ امیدواریم کاری ارزشمند در راستای نشر ارزش‌های ایثار و شهادت و شناخت بیشتر جبهه مقاومت و شاخصه‌های اصلی آن انجام شود.

وی تاکید کرد: آثار ارسالی به کنگره شعر مقاومت در قالب کتابی چاپ و منتشر می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج با اشاره به برنامه‌هایاین سازمان در دهه فجر امسال گفت: از دوازدهم بهمن تاکنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری برنامه‌های مختلفی برگزار شده است.

رحیمی ادامه داد: تحلیل از رتبه‌های برتر کنکور و دانشجویان نخبه و برگزاری جشن کودک و خانواده از دیگر برنام‌های این ایام بوده است.

وی با بیان اینکه فراخوان مسابقه عکاسی "من و کتاب" نیز از دوازدهم بهمن آغاز شده است، افزود: شرکت کنندگان تا ۳۰ بهمن فرصت دارند تصاویر و یا دست نوشته دو خطی در مورد کتاب را ارسال کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در ۲۰ مسجد سطح شهر گفت: در هر منطقه دو مسجد میزبان برگزاری این محافل است که از ۱۲ بهمن شروع شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه ورکشاپ در محدوده باغ فاتح، بوستان هامون، پارک ولیعصر آق تپه و همچنین پارک زیتون به صورت یک شب در میان در دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با موضوعات کاریکاتور، نقاشی، نقالی خوانی، تئاتر و موسیقی با موضوعات اجتماعی و انقلاب است تا شب ۲۲ بهمن ادامه دارد.

رحیمی با اشاره به آغاز برگزاری ورزش محلات در کرج با بیش از ۲۵ هزار نفر شرکت کننده، افزود: از سه تا چهار ماه گذشته فراخوان این مسابقات نتشر شد و اکنون شاهد برگزاری آن در سالن‌های ورزشی سطح شهر و در ۱۵ رشته ویژه خانم‌ها و آقایان در حال انجام است و در دهه اول اسفندماه نیز اختتامیه آن را برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج با اشاره به افتتاح طرح یک شنبه‌های علوی گفت: این طرح از ۲۰ بهمن ماه امسال در ۴۱ مسجد کرج آغاز می‌شود.

کد خبر 409557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.