حال عمومی آتش نشان حادثه دیده رو به بهبودی است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: خوشبختانه حال عمومی آتش‌نشانی که در جریان اطفاء حریق روز گذشته دچار حادثه شده بود، رو به بهبودی است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۳ و ۳۴ دقیقه صبح روز جمعه ۱۸ بهمن ماه ۹۸ یک مورد حریق ساختمان واقع در بلوار کشاورز به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام گزارش حادثه دو اکیپ از ایستگاه‌های ۱۱ و سه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: نیروهای آتش نشان در کمتر از مدت پنج دقیقه در محل مستقر و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این حادثه از داخل ساختمانی واقع در بلوار کشاورز شعله‌های آتش همراه با دود مشاهده می‌شد که به دلیل شعله‌ور شدن مواد قابل اشتعالی همچون پتو، لحاف در اتاق خواب طبقه اول تک واحد مسکونی شرایط را سخت‌تر شده بود.

وی با بیان اینکه تعدادی از نیروهای آتش نشانی عملیات اطفا حریق را از بیرون ساختمان انجام دادند، گفت: یکی از نیروهای آتش نشان با تجهیزات کامل از طریق راه پله به پشت در ورودی واحد مسکونی رسید که با توجه به نبود حفاظ و نرده در راه پله و وجود دود غلیظ همراه با انفجاری که اتفاق افتاد، به پایین ساختمان پرتاب و از ناحیه لگن و کمر دچار آسیب دیدگی شد.

گلابی خاطرنشان کرد: شب گذشته (جمعه) همراه با تعدادی از آتش نشانان از این آتش نشان جوان که در بیمارستان کاشانی بستری شده بود، عیادت کردیم و خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی وی رو به بهبودی است.

کد خبر 409543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اتش IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    0 0
    خدارو شکر. قشر بسیااااااار فداکارین