برگزاری نخستین کنگره ملی «شعر مقاومت» در کرج

شهردار کرج گفت: نخستین کنگره ملی شعر مقاومت در این کلانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر کمالی‌زاده در آیین رونمایی از پوستر نخستین کنگره ملی شعر مقاومت که ظهر شنبه _۱۹ بهمن ۹۸_ برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: نخستین کنگره ملی شعر مقاومت در این نشست رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار هنرمندان تا ۲۶ بهمن‌ماه دریافت می‌شود، عنوان کرد: مراسم معرفی آثار برتر و برندگان روز ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

شهردار کرج با بیان اینکه نخستین کنگره شعر ملی مقاومت به همت شهرداری و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی برگزار می‌شود، تاکید کرد: قصد داریم آثار شاخص رویدادهای فرهنگی و ملی را در تقویم سازمان فرهنگی گردآوری کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج به دنبال برگزاری رویدادهایی است که در سطح ملی تاثیرگذار باشد، اظهار امیدواری کرد: با نشر مستندات ایثارگران آثاری تاریخی ایجاد کنیم.

کمالی زاده با اشاره تاثیر ادبیات در فرهنگ اصیل ایرانی، گفت: ایثارگری‌ها به واسطه ادبیات و شعر به خوبی در تاریخ ماندگار خواهد بود و شهرداری کرج مفتخر بوده که در این راستا گام برداشته است.

وی با بیان اینکه کنگره ملی شعر مقاومت با هدف ارج نهادن به کسانی که در راه انقلاب و نظام رشادت کرده اند و حفظ ایثارگری های آنها برگزار شده است، تصریح کرد: ادبیات و شعر یکی از ارکانی است که فرهنگ را ایجاد می‌کند.

شهردار کرج اظهار کرد: در نظر داریم یک جلد کتاب شعر مقاومت به همت سازمان فرهنگی ورزشی گردآوری کنیم تا در این رویداد بزرگ تاثیرگذار باشیم.

کد خبر 409540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.