فاز اول شهربازی بزرگ گرگان سال آینده افتتاح می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: پیش‌بینی می‌شود فاز اول پروژه شهربازی در دهه فجر سال آینده و فاز دوم آن نیز تا مرداد ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

محمدابراهیم جرجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به کلنگ‌زنی شهربازی بزرگ شهر گرگان در روز گذشته (جمعه)، اظهار کرد: این پروژه با ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در منطقه هزارپیچ قرار است با ایجاد به‌روزترین تجهیزات و لوازم بازی احداث شود.

وی با بیان اینکه قسمتی از این شهربازی به بازی‌های آبی و سورتمه اختصاص خواهد یافت، افزود: پیش‌بینی می‌شود فاز اول پروژه در دهه فجر سال آینده و فاز دوم آن نیز تا مرداد ۱۴۰۰ به اتمام برسد؛ تاکنون بودجه اختصاص یافته برای این پروژه از محل درآمدهای شهرداری بوده اما از حضور سرمایه‌گذار نیز برای مشارکت در ساخت شهربازی گرگان استقبال خواهیم کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افتتاح این پروژه را در راستای تحقق شهر دوستدار کودک در گرگان دانست و تصریح کرد: مناسب‌سازی پارک‌ها و معابر، حمایت از موسسات حامی کودکان و افتتاح این شهربازی از جمله اقداماتی است که برای تحقق شهر دوستدار کودک با هدف تامین امنیت روحی و روانی کودکان گرگانی انجام شده است.

وی با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری گرگان، اضافه کرد: لایحه بودجه هنوز به صحن شورا نیامده اما حرف از افزایش دو برابری آن یعنی رقمی در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بود که باید منتظر بمانیم تا به صحن شورا ارائه شود.

جرجانی ادامه داد: باید بررسی شود که این جهش دو برابری با توجه به شرایط اقتصادی مردم امکان تحقق دارد یا نه چون هنوز گزارش کاملی از تحقق بودجه در سال ۹۸ نیز به شورا ارائه نشده و نمی‌توان بدون این گزارش درباره تحقق بودجه در سال آینده قضاوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند ورودی شرقی گرگان، بهسازی خیابان‌ها و یوترنی که در بلوار جرجان درحال احداث است، بزرگترین پروژه‌های عمرانی گرگان است که در بودجه سال آینده مورد توجه خواهد بود.

کد خبر 409527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.