استفاده دو منظوره از یک فضای شهری

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: اجرای پروژه‌های منبع دو هزار و ۵۰۰ متر مکعبی و مجموعه ورزشی استاندارد چند منظوره توانا در منطقه ۱۱، استفاده دو منظوره از فضای شهری است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۱ به دلیل مشکلات موجود برای آبیاری فضای سبز با هدف استفاده از پساب تصفیه شده شمال و غرب اصفهان، ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی را احداث کرد.

وی گفت: قرار است پساب فاضلاب بعد از تصفیه در تصفیه‌خانه شاهین شهر در  این محل که بزرگترین منبع آب شهری با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب است ذخیره شده و مشکل کمبود آب برای آبیاری در مناطق دو، ۱۲ و سایر مناطق غربی شهر رفع شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پیمانکار خطوط انتقال آب ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی تعیین شده و از میدان استقلال تا این محل، خط لوله اجرا و آبگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های این پروژه استفاده دو منظوره از فضای شهری است که منبع دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی در زیر و روی سطح آن مجموعه ورزشی استاندارد چند منظوره به وسعت ۸۰۰ مترمربع احداث شده است.

مظفر افزود: ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی و ورزشگاه روباز توانا با صرف اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری شده است.

کد خبر 409506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.