بیان مشکلات خدمات شهری و عمرانی در صدر تماس‌ها

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه از پاسخگویی این مرکز به ۱۴ هزار و ۱۱۷ تماس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

نساء هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برقراری بیش از ۱۴ هزار تماس در سال جاری با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: از مجموع این تعداد تماس، «منطقه یک» هزار و ۶۶۶، «منطقه دو» هزار و ۴۱۵، «منطقه سه» هزار و ۷۱۳، «منطقه چهار» هزار و ۵۰۰، «منطقه پنج» دو هزار و ۳۷۰، «منطقه شش» هزار و ۶۸۸، «منطقه هفت» هزار و ۹۸۹، «منطقه هشت» هزار و ۵۰ تماس در خصوص مسائل شهری و عمرانی بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین تماس‌ها در خصوص مشکلات مناطق پنج، هفت و سه شهرداری کرمانشاه بوده است.

هاشمی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه، تصریح کرد: شهروندان کرمانشاهی به صورت شبانه‌روزی می‌توانند برای طرح مشکلات حوزه شهری با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ساعات اداری اپراتورها مسئولیت پاسخگویی تماس‌ها را برعهده دارند و بعد از این ساعت همه تماس‌ها ضبط شده و در روز بعد به صورت کامل پیگیری و بررسی می‌شود.

وی گفت: در روزهای خاص مانند روزهای بارانی که ممکن است شهروندان با مشکلات بیشتری مواجه شوند، پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته توسط اپراتورها انجام می‌شود.

هاشمی در خصوص نحوه پیگیری گزارشات مردمی، خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از تماس شهروندان کدپیگیری برای آن‌ها ارسال می‌شود که می‌توانند از طریق تماس مجدد و اعلام آن کد نسبت به وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: همچنین مجموعه بازخوردسنجی سامانه ۱۳۷، وظیفه پیگیری شکایت مطرح شده و اعلام نتیجه به شهروندان را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: در صورت وجود مغایرت در نتیجه اعلامی از سوی منطقه و شهروندان، کمیته بازرسی متشکل از نماینده اداره بازرسی، نماینده خدمات شهری و نماینده سامانه ۱۳۷ جهت بازدید میدانی و نهایی‌سازی نتیجه به محل اعزام خواهد شد.

هاشمی از سامانه ۱۳۷ به عنوان یک سامانه مردمی که پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان است یاد کرد و گفت: طی ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷، از مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری تا حدود زیادی جلوگیری شده است.

کد خبر 409501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.