تهیه بانک اطلاعات فنی روشنایی‌ معابر ساری

مسئول تاسیسات شهرداری ساری از تهیه بانک اطلاعات فنی روشنایی‌های معابر در سطح شهر ساری خبر داد و گفت: بهسازی برج‌های نوری در اولویت نخست این واحد قرار دارد.

به گزارش ایمنا، سیدحبیب‌الله نبوی با اشاره به اقدامات این واحد خدماتی شهرداری ساری، اظهار کرد: بانک اطلاعاتی جامع فنی از روشنایی‌های معابر اصلی، چاه‌ها و سپتیک‌های سطح شهر تهیه شده است.

وی افزود: با هماهنگی امور برق شمال و جنوب آماربرداری از خاموشی‌های گسترده در معابر اصلی سطح شهر انجام و رفع خاموشی‌های احتمالی معابر در آستانه سال نو در دستور کار قرار گرفت.

مسئول تاسیسات شهرداری ساری ادامه داد: ساماندهی و رنگ‌آمیزی پایه‌های روشنایی سطح شهر و فرم‌بندی کابل‌کشی‌های هوایی در سطح شهر در حال انجام است.

نبوی به راه‌اندازی و بهسازی آب‌نماهای سطح شهر اشاره کرد و گفت: با رفع عیوب الکتریکال و مکانیکال و نیز نشت آب، آب‌نمای میدان امام (ره) به‌زودی پس از بهسازی کامل راه‌اندازی می‌شود.

مسئول تاسیسات شهرداری ساری بهسازی برج‌های نوری سطح شهر را از دیگر فعالیت‌های در حال اجرای این واحد برشمرد و تاکید کرد: ساماندهی وضعیت تاسیساتی سالن‌های ورزشی شهرداری مانند سالن مرحوم بهروش، نگهداری از ۴۰۰ ایستگاه چاه و ایستگاه‌های پمپاژ آب، تعمیر و نصب موتور پمپ در خیابان‌ها جهت رفع آبگرفتگی در مواقع بحرانی، اتصال سرویس‌های بهداشتی سطح شهر به شبکه فاضلاب شهری، نگهداری سد لاستیکی تجن نیز به همت واحد تاسیسات شهرداری و شهرداری های مناطق در حال اجرا است.

نبوی خاطرنشان کرد: این واحد جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان هماهنگی و همکاری لازم را با دستگاه‌های مربوطه انجام داده است.

کد خبر 409497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.