دروازه‌بان ذوب آهن و دربی تهران بین ترین‌ها

در هفته‌ای که همه مدعیان لیگ متوقف شدند، سهم استقلالی‌ها در جمع ترین‌ها بیش از سایر تیم‌ها بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نوزدهم لیگ برتر هفته خوش یمنی برای مدعیان بالای جدول نبود، در هفته‌ای که استقلال و پرسپولیس در دربی تهران به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند، سایر مدعیان هم نتوانستند رقبای خود را شکست دهند تا اختلاف امتیاز بین تیم‌ها در بالای جدول حفظ شود.

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر

بازی هفته: پرسپولیس ۲- استقلال ۲

بر خلاف دربی‌های قبلی تهران، شاگردان مجیدی و گل محمدی در دربی عصر پنجشنبه بازی تهاجمی به نمایش گذاشتند که حاصل آن ۴ گل بود که انتظار تماشاگران را از یک دربی جذاب برآورده کرد هرچند در پایان دیدار استقلالی‌ها چون گل دقایق پایانی دریافت کرده بودند خوشحال نبودند.

تیم هفته: شاهین بوشهر

دومین برد متوالی شاگردان میشو، اولین برد خانگی آنها در این فصل لیگ برتر بود، حالا شاهین دیگر تیم ناامید و چسبیده به قعر نیست و تنها یک امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارد. شاهین با دو بردی که این دو هفته بدست آورده کاملاً به بقا امیدوار شده و کورس بقا را در لیگ برتر جذاب کرده است.

سرمربی هفته: جواد نکونام

پس از شکست هفته گذشته فولاد در اصفهان، جواد نکونام در خانه برابر یکی دیگر از مدعیان بالای جدول بازی داشت و این بار موفق شد پیروز شود تا فولاد تا رتبه هفتم جدول صعود کند.

دروازه‌بان هفته: مهدی خلیل

نمایش عالی مهدی خلیل درون دروازه ذوب آهن ۳ امتیاز دیدار با صنعت نفت را برای شاگردان رادولوویچ حفظ کرد. ذوب آهن که در نیم فصل اول از اشتباه دروازه‌بان‌هایش خیلی ضربه خورد حالا می‌فهمد یک دروازه‌بان مطمئن چقدر در روند رو به جلوی یک تیم تأثیر می‌گذارد.

مدافع هفته: ایوب والی

مدافع باتجربه فولاد و کاپیتان این تیم در روزی که فولاد در خانه شهر خودرو را شکست داد دروازه تیمش را هم بسته نگه داشت تا بهترین مدافع هفته لقب بگیرد. البته در این هفته عملکرد مهدی شیری و عابدینی، مدافعان راست پرسپولیس و ماشین سازی هم بسیار خوب بود.

هافبک هفته: فرشید باقری

هافبک جنگنده استقلال در دربی تهران پاس گل اول این تیم را داد و در طول بازی نیز با نمایش خوبی که داشت بالاترین نمره را بین هافبک‌های هفته نوزدهم دریافت کرده است، استقلال در فاز هجومی بهترین تیم هفته بود اما دفاع ناهماهنگ این تیم مانع پیروزی آبی‌ها شد.

مهاجم هفته: ارسلان مطهری

زدن دو گل در دربی تهران آن هم برای بازیکنی که اولین بار این دیدار مهم را تجربه می‌کرد تجربه بسیار شیرینی است. مطهری البته بدشانس بود که گل‌هایش برای استقلال ۳ امتیازی نشد.

جنجال هفته: کتک خوردن یزدانی و غلامی

آنطور که سیاوش یزدانی و عارف غلامی پس از دیدار استقلال و پرسپولیس گفتند، آنها که به دلیل مصدومیت این بازی را از سکو می‌دیدند، زمان ورود به رختکن بین دو نیمه از مأموران نیروی انتظامی و لباس شخصی‌ها کتک خورده‌اند. این دو بازیکن این موضوع را با وجود تأکیدی که به آنها شده بود پنهان نکردند و با جسارت تمام رو به روی دوربین‌ها به زبان آوردند، حال باید دید ادامه ماجرا چه می‌شود!

کد خبر 409495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.