بخش خصوصی پیشانی طلایه داران گردشگری ایران است

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه پایه گذاری مثلث طلایی گردشگری ایران بخش خصوصی است، گفت: برای ماندگاری و پویایی این مسیر حضور بخش خصوصی یکی از الزامات است که امیدواریم همواره رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا در یزد، غلامعلی سفید در آئین امضای تفاهم نامه طلایه داران گردشگری ایران با بیان اینکه امضای این تفاهم نامه از کلنگ زنی‌ها و افتتاحات مرسوم همیشه در دهه فجر ارزشمندتر است، اظهارکرد: امضای این تفاهم نامه به عنوان حرکتی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی باعث برکت برای کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه ویژگی مثلث طلایی گردشگری ایران تقویت و حمایت بخش خصوصی است، افزود: برای ماندگاری و پویایی این مسیر حضور بخش خصوصی یکی از الزامات است که امیدواریم همواره رعایت شود.

وی با بیان اینکه دولت مردان باید به این درک برسند که بخش خصوصی زمینه ساز اقدامات مطلوب است، افزود: دولت در کنار بخش خصوصی و حمایت از این حوزه می‌تواند به تداوم اقدامات این مثلث باشد و باعث خیر و برکت بیشتر شود.

سفید رعایت الزامات گردشگری در کشور توسط دولتمردان را امری ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد: با همراهی همه بخش‌های متولی امر گردشگری روزهای خوشی در انتظار این صنعت پاک باشد.

کد خبر 409491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.