افتتاح بیش از ۴۳۳ میلیارد ریال پروژه عمرانی در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از افتتاح ۴۳۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال پروژه عمرانی و فرهنگی در این منطقه خبر داد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه مجموعه توانمندسازی «بانو امامی» واقع در خیابان امین در زمینی به متراژ ۳۲۵ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۱۲۲ متر مربع یکی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری منطقه ۱۲ است که با صرف اعتباری معادل ۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال احداث شده است.

وی از دیگر پروژه‌های فرهنگی آماده بهره‌برداری منطقه ۱۲ را «فرهنگ‌سرای دکتر کتابی» واقع در شهرک کوثر عنوان کرد و افزود: این پروژه در زمینی به متراژ ۳۳۷ متر مربع و زیربنای ۶۵۰ متر در مدت ۱۱ ماه احداث و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از کلنگ‌زنی خیابان اتصال مفتح به آزادگان خبر داد و افزود: این پروژه سال‌های زیادی جز درخواست‌های مردم این محله بود که امسال شهرداری با همت و تلاش شبانه‌روزی این پروژه را آزادسازی و هم اکنون آماده عملیات عمرانی است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش مهندسان و کارشناسان منطقه ۱۲ خیابان اتصال مفتح به آزادگان در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، این پروژه در مسیری به طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲۰ میلیاردریال جهت آزادسازی و تملک و ۲۵ میلیارد ریال جهت اجرا در حال احداث است.

باقری از دیگر پروژه‌های خیابان‌سازی این منطقه را ادامه خیابان محمد باقر حکیم به طول ۳۵۰ و عرض ۲۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: این پروژه با هزینه‌ای افزون بر ۴۶ میلیارد ریال و خیابان‌سازی فرعی ۹ متصل به خیابان محمد باقر حکیم به طول ۲۷۰ و عرض ۲۰ با هزینه شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

وی تاکید کرد: منطقه ۱۲ تلاش می‌کند توزیع خدمات را در سطح این منطقه به طور یکسان در محلات منطقه انجام دهد تا شاهد منطقه‌ای پویا برای شهروندان باشیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این منطقه، گفت: برپایی سه نمایشگاه دستاورد بانوان در محله‌های امین‌آباد، امیرالمومنین (ع) و شهرک قدس، برگزاری مسابقات رایانه‌ای شهرک نگین و مسابقات داژبال ویژه بانوان، جشن پرشکوه پیروزی انقلاب، ویژه برنامه «سرود همدلی» ویژه مدارس منطقه به مناسبت ایام الله دهه فجر در منطقه ۱۲ اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام برگزاری مسابقات فوتسال ویژه نوجوانان، میثاق با شهدا، برگزاری اردوی بازدید از موزه امام و شهدا محمود آباد ویژه بانوان و گلستان‌گردی ویژه بانوان شهرک نگین است.

کد خبر 409490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.