۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
اسکوچیچ؛ ارزان، ریالی، خارجی

در هیاهوی دربی ۹۱ دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، تا موج جدیدی از انتقادات به سمت فدراسیون روانه شود.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - شنبه ۱۹ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "روز بیست" از نمایش جذاب و باشکوه مربیان جوان در دربی پایتخت نوشت، نمایشی که بهترین پرده از بازگشت مربیان داخلی به نیمکت سرخابی‌ها بود و فرهاد و یحیی نشان دادند که چرا در تهران و روی نیمکت و پرسپولیس و استقلال نشسته‌اند.

"گل" با عنوان "ارزانی، ریالی، خارجی" از دلایل انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران رونمایی کرد، سرمربی که کمتر کسی نام او را در حد نیمکت تیم ملی و جانشینی افرادی مثل کی‌روش می‌دانند.

"خبرورزشی' با عنوان "پرواز شاهین و فرار ذوب در هفته مساوی‌ها" از پیروزی شاهین و ذوب آهن مقابل نساجی و صنعت نفت نوشت، پیروزی‌هایی که شاهین را به اوج گیری و ذوب آهن را به قدرت دوباره سوق داد.

"هدف" با عنوان "خوشبختی تعویض شد" به نحوی نسبت به تعویض قائدی توسط مجیدی انتقاد کرد، تعویضی که به وضوح بعد از آن استقلال دچار افول شد و دیگر خبری نیز از ضد حمله و آزار مدافعان پرسپولیس نبود تا سرخ‌ها با خیالی آسوده‌تر دست به حمله بزنند.

"ایران ورزشی" با عنوان "پایان باز" از پایان دربی جذاب ۹۱ با تساوی نوشت، تساوی که پیروز اصلی و ادامه آن می‌تواند در جام حذفی یا دربی رفت سال آینده باشد، دربی‌هایی که مثل نیمکت دو تیم یک نسل جدید را شروع کرده اند.

"پیروزی" با عنوان "اگر این خطا نیست"، نسبت به صحیح بودن گل اول استقلال اعتراض کرد و ادعا کرد روی گل اول آبی‌ها روزبه چشمی بر روی انصاری مرتکب خطا شده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "دوباره سپاهان و دوباره لیگ قهرمانان" از پرواز فردای طلایی پوشان به سوی امارات برای مصاف با العین نوشت، مصافی که می‌تواند بازگشت باشکوه اصفهان به لیگ قهرمانان آسیا باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "خریدهای زمستانی خوش درخشیدند" خریدهای زمستانی ذوب آهن و پیروزی گاندوها مقابل صنعت نفت آبادان نوشت، پیروزی که رتبه ذوب آهن را در جدول تک رقمی کرد.

کد خبر 409483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.