فعالیت‌های شهرداری‌ها از کالبدی به فرهنگی اجتماعی تبدیل شده است

شهردار یزد با بیان اینکه در گذشته این موضوع که شهرداری‌ها در حوزه گردشگری ورود کنند؛ قابل تصور نبود، گفت: سیر تحول شهرداری‌ها از انجام فعالیت‌های کالبدی شهر به مسائل فرهنگی و اجتماعی رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمال الدین عزیزی در آئین امضای تفاهم نامه طلایه داران گردشگری ایران با بیان اینکه امروز درخواست‌های شهروندان از فعالیت‌های کالبدی به سمت اقدامات فرهنگی اجتماعی رفته است، اظهار امیدواری کرد: رسمیت یافت مثلث طلایی گردشگری ایران باعث رونق و حضور بیش از پیش گردشگران داخلی و خارجی شود.

وی تاکید کرد: این مثلث برای انحصار گرایی نیست و این سه شهر آغاز کننده فرآیندی است که می‌تواند در سایر شهرهای تکرار و انجام شود.

شهردار یزد با بیان اینکه نگاه شهرداری از درون این مثلث گردشگری به بیرون است که چگونه گردشگران وارد این سه شهر شوند، تصریح کرد: امروز روز خوبی برای گردشگری ایران و این سه شهر خواهد بود تا با استفاده از تجربیات یکدیگر در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری این حوزه تقویت شود.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها حرکت به سمت توسعه گردشگری را آغاز کرده‌اند، گفت: نیازمند مجموعه قوانین و مقرراتی برای درآمدزایی شهرداری‌ها به منظور حمایت از صنعت گردشگری هستیم که امیدواریم در ادامه این مسیر محقق شود.

کد خبر 409482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.