رضایی: کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها برگزار شود

استاندار اصفهان گفت: باید کرسی‌های آزاد اندیشی که همواره مورد تأیید تاکید مقام معظم رهبری بوده در دانشگاه‌ها برگزار شود؛ زیرا باید هم دیگر را نقد سازنده کنیم. این موارد می‌تواند ریشه‌های قدرتمند انقلاب را تحکم بخشد.

عباس رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای استمرار اهداف انقلاب و رسیدن به آرمان‌های امام خمینی (ره) باید به این مسئله توجه کرد که انقلاب اسلامی از درِ خفقان و استبداد رخ داد؛ بنابراین اطلاع رسانی زمان استبداد و علل بروز انقلاب به نسل جوان می‌تواند پایه‌های انقلاب را استحکام ببخشد؛ از این رو حفظ وحدت، انسجام و جلوگیری از شعارهای تفرقه آمیز از هر تریبون یا جناحی برای کشور مضر است. رعایت این نکات و اطاعت از رهبری به انسجام ملی کمک کرده و می‌تواند در رسیدن به آرمان‌های امام خمینی مؤثر باشد.

وی افزود: باید کرسی‌های آزاد اندیشی که همواره مورد تأیید تاکید مقام معظم رهبری بوده در دانشگاه‌ها برگزار شود؛ زیرا باید هم دیگر را نقد سازنده کنیم. این موارد می‌تواند ریشه‌های قدرتمند انقلاب را تحکم بخشد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در مسیر عبور از تنگه‌هایی که نظام‌های استکباری در مسیر انقلاب به وجود می‌آورند، حفظ همدلی و حضور مستمر مردم به ویژه در عرصه انتخابات با وجود برخی گلایه‌ها، نقش مؤثری را در عبور کشور از مشکلات ایفا می‌کند.

کد خبر 409478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.