ایجاد میز خدمت در آرامستان باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: ساختمان اداری امور متوفیان آرامستان باغ رضوان با هدف تجمیع خدمات در قالب میز خدمت با صرف هزینه‌ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال آماده ‌بهره‌برداری است.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان احداث ساختمان اداری امور متوفیان است.

وی تصریح کرد: ساختمان اداری امور متوفیان در فاصله ۲۰۰ متری سالن تطهیر واقع شده و تمام امور مربوط به متوفیان در این ساختمان انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه این ساختمان اداری در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع احداث شده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه تمام خدمات مرتبط با امور متوفیان اعم از صدور مجوز یا پیش مجوز دفن، خدمات اداری مربوط به غسل، کفن و دفن متوفیان و خدمات پس از آن به شهروندان ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف از احداث ساختمان اداری امور متوفیان آرامستان تجمیع خدمات در قالب میز خدمت است تا انجام امور مربوط به متوفیان برای مراجعه‌کنندگان تسهیل شود.

مرادی با بیان اینکه خدمات مربوط به پیمانکاران بخش خصوصی نیز در ساختمان اداری امور متوفیان ارائه می‌شود، گفت: این ساختمان از دو بخش تشکیل شده که یکی اداری و دیگری مربوط به امور بخش خصوصی است تا پیمانکاران خدمات مجالس، دفتر مداحان و قاریان، سفارشات قاب عکس، کتیبه، درخواست نصب سنگ و دیگر موارد در یک محل استقرار یافته و خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان را پاسخگو باشند و ارباب‌رجوع نیز با مراجعه به پیشخوان‌های مختلف این ساختمان خدمات لازم را دریافت و دیگر نیاز به مراجعه به سایر قسمت‌ها در آرامستان نباشد و در انجام امور آنها تسریع و تسهیل شود.

وی هزینه احداث ساختمان اداری امور متوفیان را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این ساختمان در حال حاضر مراحل پایانی احداث را طی می‌کند و تا پایان بهمن‌ماه امسال با هدف افزایش رضایت‌مندی ارباب‌رجوعان در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 409472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.