افتتاح نخستین تلویزیون شهری کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از نصب نخستین تلویزیون شهری شهرستان فلاورجان در این شهر خبر داد و  گفت: این اقدام گام بزرگی در راستای زیباسازی محیط شهری و توسعه تبلیغات دیجیتالی شهری است.

حامد اخگر در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهر خلاق به شهری گفته می‌شود که در آن فعالیت‌های نوینی شکل بگیرد، اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و همسو شدن با فضای مدرن جامعه امروزی و دستیابی به مولفه‌های شهر خلاق، تلویزیون شهری با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه آشنایی شهروندان با نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی، پخش تیزرهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهری از دیگر اهداف ایجاد تلویزیون شهری بوده است، تصریح کرد: این نمایشگر، با رزولیشن بسیار عالی تمام رنگی، ضد ضربه و از نوع سازه فلزی است.

شهردار کلیشادوسودرجان افزود: برای داشتن فضای مناسب شهری باید امکانات و تجهیزات همگام با تکنولوژی روز نیز ایجاد شود تا بتوانیم فضایی شیک و مدرن را برای محیط باز شهری طراحی کنیم.

اخگر تاکید کرد: مدیریت شهری باید با آگاهی از آخرین یافته‌های علمی در همه بخش‌ها از جمله شیوه‌های مدرن آگاهی‌رسانی شهری و شهروندی، زیرساخت‌های مناسب و بستر لازم برای فعالیت بخش خصوصی در این زمینه را فراهم کند.

کد خبر 409471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.