شرکت سازنده آیفون ماسک تولید می‌کند

شرکت سازنده قطعات آیفون تصمیم گرفته است به دلیل شیوع بیماری کرونا، بخشی از خط تولید خود را به ساخت ماسک‌های جراحی اختصاص دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، "فاکس‌کان" (Foxconn) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازنده لوازم الکترونیکی در جهان شناخته شده است، اما هم اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا، خط تولید این شرکت برای ساختن لوازم الکترونیکی تعطیل شده است. برخی تحلیل‌گران پیش بینی کرده‌اند ممکن است تولید جهانی تلفن‌های هوشمند در سال جاری افت کند و با کمبود آیفون به ویژه آیفون ۱۱ مواجه شویم.

از طرفی دیگر شیوع کروناویروس، باعث افزایش تقاضای جهانی برای خرید ماسک‌های محافظتی شده است؛ بنابراین شرکت فاکس‌کان تصمیم گرفته است تا پایان ماه فوریه، روزانه دو میلیون ماسک تولید کند. این شرکت در یک شبکه رسانه اجتماعی اعلام کرده است که هرچه زودتر اقدامات احتیاطی را انجام دهیم، سریع‌تر می‌توانیم از شیوع بیماری کرونا پیشگیری کرده و جان مردم را نجات دهیم. در حال حاضر فاکس‌کان، تولید آزمایشی ماسک‌های جراحی را در کارخانه اصلی خود در شهر شنزن در جنوب چین آغاز کرده است.

فاکس‌کان اعلام کرده است ماسک‌های جراحی در مرحله اول به منظور محافظت کارمندان این شرکت در برابر ویروس کرونا استفاده می‌شود و پس از آن برای محافظت از بقیه افراد به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، این شرکت از نسل جدید تجهیزات اندازه‌گیری دمای مادون قرمز در کارخانه‌های خود استفاده خواهد کرد تا هر گونه عفونت مربوط به بیماری کرونا را در میان کارکنان خود تشخیص دهد و مانع شیوع آن شود.

کد خبر 409459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.