منتظر پیگیری مسئولان در ماجرای یزدانی و غلامی هستیم

مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با ماجرای "عارف غلام" و "سیاوش یزدانی" منتظر پیگیری مسئولان هستیم تا ببینیم چه کار می‌کنند. من امروز هم دیدم که آقای مجیدی پستی را منتشر کرده و موضع‌گیری کرده‌اند. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پایان دربی ۹۱ و تساوی استقلال و پرسپولیس مصاحبه‌ای از سیاوش یزدانی و عارف غلامی منتشر شد تا همه‌ی نگاه‌ها را از متن شهرآورد پایتخت به حاشیه ببرد. دو مدافع استقلال که به دلیل مصدومیت در بازی حضور نداشتند، به جایگاه VIP استادیوم آزادی آمدند تا از نزدیک شاهد تقابل هم تیمی‌هایشان برابر پرسپولیس باشند. آنچه از گفته‌های یزدانی و غلامی در میکسدزون بر می‌آید، به نظر هنگام خروج این دو بازیکن در بین دو نیمه که قصد داشتند خود را به رختکن استقلال برسانند به دلیل ازدحام با یکی از کارکنان دادگستری تهران که به تماشای دربی از نزدیک نشسته بود درگیر شدند. آن‌ها خاطرنشان کردند که بعد از آن تعدادی از مأمورین با لباس شخصی و غیرشخصی مورد ضرب و شتم قرارشان داده‌اند.

در همان ابتدا غلامی و یزدانی برابر دوربین خبرنگاران بیان کردند از حق خود نخواهند گذشت و قضیه را پیگیری خواهند کرد. آن‌ها در ابتدا اعلام کردند فردی که با آن‌ها درگیر شده، دادستان تهران است، اما روز گذشته در بیانیه‌ای باشگاه استقلال با عذرخواهی از دادستان تهران اعلام کرد فرد مذکور دادستان تهران نبوده و تنها یکی از کارکنان دادگستری این استان بوده‌است.

یکی دیگر از زوایای قابل توجه این ماجرا فیلمی از یکی از نمایندگان حراست فدراسیون فوتبال بود که با وریا غفوری مشغول گفت و گو و احتمالاً درباره درگیری دو مدافع استقلال بود. این صحبت‌ها به نظر با دیگر بازیکنان و کادر این تیم نیز انجام گرفت تا کسی در این باره به رسانه‌ها حرفی نزند. اتفاقی که افتاد و غیر از سیاوش یزدانی، عارف غلامی و سایت رسمی باشگاه هیچ اظهار نظری از سوی مسئولین و یا کادر فنی استقلال دیده نشد.

روز گذشته و امروز خیلی به این ماجرا اعتراض کردیم

محمد نوری فر، مدیر رسانه‌ای استقلال در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اتفاقات پیش آمده برای دو بازیکن این تیم در حاشیه دربی روز پنجشنبه کسی حاضر به مصاحبه نشد، اظهار کرد: ما درباره این موضوع روز گذشته صحبت‌هایمان را کرده‌ایم و امروز دیگر نمی‌خواهیم بحث‌اش را پیگیری کنیم. باید از آقای خلیل زاده یا رمضانی این موضوع را بپرسید.

وی افزود: ما روز گذشته و امروز خیلی به این ماجرا اعتراض کردیم و منتظر پیگیری مسئولان هستیم تا ببینیم چه کار می‌کنند. من امروز هم دیدم که آقای مجیدی پستی را منتشر کرده و موضع‌گیری کرده‌اند. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.

کد خبر 409453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.