اسکوچیچ سرمربی باهوشی است

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در بازی اول تیم مای متوجه خواهیم شد که چه مربی باهوشی در تیم ملی حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ بهنام سراج پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران در رابطه با اخراجش از زمین مسابقه اظهار کرد: من در دوران ورزشی خود به هیچکس بی احترامی نکرده ام، دلیل اخراجم را نمی‌دانم؛ به داور بازی گفتم وقتی به بازیکنی اخطار می‌دهید چندبار با او صحبت می‌کنید؟ من هیچ بی احترامی به داور انجام ندادم.

وی ادامه داد: در تعطیلات نیم فصل اسکوچیچ با باشگاه صحبت‌هایی انجام داده بود که این صحبت‌ها مربوط به جدایی وی از تیم به دلیل مشکلات خانوادگی بوده است، این اتفاق تأثیر منفی بر روی تیم ما گذاشت.

مربی تیم صنعت نفت آبادان با بیان اینکه به اسکوچیچ تبریک می‌گویم، اضافه کرد: بازیکنان به اسکوچیچ علاقه مند بودند، اما باید رفتن او را فراموش کنیم و در ادامه راه نتایج بهتری را کسب کنیم.

سراج افزود: در کنار اسکوچیچ کار کرده ام و او می‌تواند در تیم ملی نتایج خوبی را بدست آورد، کیفیت مربیگری او بالا است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند، در بازی اول تیم متوجه خواهیم شد که چه مربی باهوشی در تیم ملی حضور دارد.

وی در رابطه با شرایط تیم صنعت نفت ادامه داد: باید متوجه شویم که در ابتدا تیم را برای چه اهدافی می‌بندیم که این جز سیاستگذاری‌های باشگاه است و باید مسئولان به آن پاسخگو باشند، در این فصل امیدواریم جایگاه قبلی خود را پس بگیریم.

کد خبر 409445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.