سرمربی جدید ذوب آهن بر روی نظم تیمی کار می‌کند

بازیکن تیم ذوب آهن گفت: از ابتدای بازی فشار زیادی را انجام دادیم و توانستیم با دوندگی بازیکنان سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ قاسم حدادی فر پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما از یک باخت بد وارد این بازی شدیم زیرا نتوانستیم در تبریز بازی را آنطور که می‌خواستیم پیش ببریم.

وی ادامه داد: توانستیم روحیه تیم و تمرینات را بهبود دهیم و توانشتین در این بازی پیروز شویم، از ابتدای بازی فشار زیادی را وارد کردیم و توانستیم با دوندگی بازیکنان سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

بازیکن تیم ذوب آهن اضافه کرد: سعی داریم در هفته های آینده تمرینات را بیشتر کنیم و تیم را به میانه جدول برسانیم.

حدادی فر در رابطه با کارت زردی که در این بازی دریافت کرد، گفت: از داور خواهش کردم که بازو بند را خودم به بازیکن تیم بدهم، اما او به من کارت زرد نشان داد.

وی افزود: از کادر قبلی تیم قدررانی می‌کنم، زمان سرمربیگری منصوریان تیم رویایی داشتیم و در تیم شاهد همدلی زیادی بودیم، اما نتیجه خوبی کسب نکردیم.

بازیکن تیم ذوب آهن تصریح کرد: سرمربی جدید تیم بر روی نظم تیمی ذوب آهن کار کرده است و زحمات زیادی را می کشد، امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده نتایج خوبی را کسب کنیم زیرا این جایگاه در حد و اندازه ذوب آهن نیست.

کد خبر 409443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.