رفتار اسکوچیچ حرفه ای نبود

بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: رفتار های اسکوچیچ برای جدا شدن از تیم صنعت نفت درست نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ بختیار رحمانی پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هواداران معذرت خواهی می‌کنم، از نتایج ضعیف اخیر و زیاد بازی نکردن برای تیم صنعت نفت ناراحت هستم.

وی ادامه داد: اسکوچیچ در این چند ماه کسالت داشت، وقتی کسانی که به تیم وابسته هستند از تیم جدا می‌شوند به تیم ضربه خواهد خورد.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان ضمن تبریک به اسکوچیچ برای رفتن به تیم ملی اضافه کرد: همیشه از اسکوچیچ حمایت می‌کردم، اما اکنون از او گله مند هستم، رفتارهای اسکوچیچ برای جدا شدن از تیم صنعت نفت درست نبود.

رحمانی افزود: رفتن سرمربی تیم آسیب بزرگی به تیم ما زد اکنون سعی داریم این نتایج بد را فراموش کنیم و به آینده لیگ امیدوار باشیم، نمیدانم اسکوچیچ چگونه در روی ما نگاه خواهد کرد، در دو بازی قبلی شرایط روحی خوبی نداشتیم.

وی ادامه داد: در بین دو نیمه دیدار با تیم نفت مسجد سلیمان اسکوچیچ با بازیکنان خداحافظی کرد که این رفتار حرفه ای و شایسته نبود.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان با بیان اینکه بازی نکردنم در نیم فصل اول به دلیل مسائل شخصی بود، افزود: چند هفته پیاپی نمی‌دانستم به چه دلیل بر روی نیمکت تیم می‌نشینم و این مسئله برای من بسیار ناراحت کننده بود.

رحمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اسکوچیچ می‌تواند در تیم ملی مفید ظاهر شود؟ گفت: بازیکنان تیم ملی با بازیکنان نفت دارای تفاوت‌های بسیاری هستند، شرایط در تیم ملی سخت‌تر خواهد بود.

وی اضافه کرد: از اینکه در فولادشهر بازی مردم خوشحالیم و اصفهان را دوست دارم، با توجه به دلایلی از اصفهان جدا شدم، برای ذوب آهن آرزوی موفقیت می‌کنم؛ امیدوارم باشگاه تصمیمات خوبی را بگیرد تا تیم نفت در آینده بهتر ظاهر شود.

کد خبر 409442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.