سجده شکر دروازه بان لبنانی ذوب آهن/اخراج سرمربی صنعت نفت

اعتراض‌های مکرر سرمربی موقت تیم صنعت نفت آبادان کار دستش داد و داور بازی مجبور شد وی را با کارت قرمز اخراج کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز_جمعه ۱۸ بهمن ماه_از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در ادامه حاشیه‌های این دیدار را می‌خوانید:

* سکوهای ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر که در دیدار قبلی کاملاً آماده نشده بود، در این دیدار کاملاً صندلی گذاری شده بود.

* برخی از نیمکت نشینان ذوب‌آهن پیش از آغاز دیدار خوش و بش با بازیکنان صنعت نفت آبادان داشتند.

* علیرغم اینکه نفتی‌ها در میتینگ قبل از دیدار اعلام کرده بودند هوادار سازمان یافته‌ای از آبادان با خود نیاورده‌اند، اما اصفهانی‌های طرفدان نفت آبادان در این دیدار تیم محبوبشان را همراهی می‌کردند.

* قاسم حدادی فر که دیدار قبلی ذوبی ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در این دیدار حضور داشت و در همان ابتدای ورودش به زمین مورد تشویق هواداران ذوب آهنی قرار گرفت.

* در دقیقه ۱۲ با اعلام ضربه پنالتی هواداران ذوب آهنی بسیار خوشحال شدند، اما با وجود از دست رفتن پنالتی توسط وحید محمدزاده هواداران ذوب آهنی دست از تشویق تیم خود بر نداشتند.

* مهدی خلیل، دروازه بان لبنانی ذوب آهن با یک واکنش زیبا در دقیقه ۲۱ تنها موقعیت حساس نفتی‌ها را گرفت تا به شدت مورد تشویق هواداران قرار بگیرد.

* اعلام خطا توسط عرب براقی، داور وسط این دیدار به نفع نفتی‌ها در دقیقه ۲۴ باعث شد تا سرمربی ذوب آهن نسبت به تصمیم داور معترض شود و برای دقایقی با داور به صحبت بپردازد.

* کمتر از ۱۰ عکاس برای پوشش تصویری این دیدار حضور داشتند که همگی پشت دروازه ناصر سالاری، دروازه بان صنعت نفت قرا گرفته بودند.

* در دقایق آغاز نیمه دوم رادولوویچ برخلاف سراج در کنار زمین اصلاً آرام و قرار نداشت و اصلاً از تیمش راضی نبود.

* گل زیبای دارکوبییدوف در دقیقه ۵۷ هواداران و بازیکنان را به وجد آورد تا حتی مهدی خلیل نیز در شادی گل بییدوف شریک شد.

* سیوهای زیبای مهدی خلیل دروازه بان ذوبی ها در دقیقه ۷۷ اندک هواداران ذوب آهن را به وجد آورد و وی را به شدت تشویق کردند تا خلیل نیز بعد از این اتفاق با سجده شکر از خداوند متعال تشکر کند.

* در دقیقه ۷۹ و تعویض قاسم حدادی فر وی که می‌خواست بازوبند را به هم تیمی اش بدهد و از زمین خارج شود توسط داور بازی اخطار گرفت که حدادی فر حتی بعد از خروجش از زمین دقایقی را در کنار زمین به گفتگو با ناظر دیدار بپردازد.

* در دقیقه ۹۰ بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بدلیل اعتراض‌های مکرر به داور بازی با کارت قرمز اخراج شد و از زمین بازی خارج گردید.

* وفا هخامنش که به تازگی به جمع سبزپوشان ذوب آهنی اضافه شده بود در دقایق اضافه به جای بییدوف به بازی آمد تا از بازیکنهای جدید الورود در این دیدار رونمایی شود.

کد خبر 409431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.