بهترین عملکرد را در مقابل تیم نفت داشتیم/ذوب آهن شایسته حمایت های بیشتری است

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: امروز بازی مسلطی داشتیم و با توجه به بازی های سختی که پیش رو داریم سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم، فکر می کنم بهترین عملکرد را در این دیدار داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی سختی بود، اما برد مهمی بدست آوردیم.

وی افزود: نفت یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ ایران بوده و نتایج خوبی بدست آورده است؛ از شرایط تیمم در این بازی راضی بودم و ۸۰ درصد بازی را بر حریف سوار بودیم، پنالتی که از دست رفت می توانست بسیار زودتر گره از بازی باز کند و به هواداران نوید روزهای خوش را داد.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: در کل به خاطر شرایطی که داشتیم ۴۵ دقیقه بازی خوبی داشتیم در حالی که در دیدار با تراکتور شاهد ۷۰ دقیقه بازی خوب بودیم و امروز کاملاً بر بازی سوار بودیم؛ قبلاً با خلیل همکاری کردم خلیل یکی از بهترین دروازه بانان آسیا خواهد بود.

وی گفت: ما در سه بازی سه گل به ثمر رسانده ایم و نباید فراموش کنیم که بازیکنان جدید ۱۰ روز است که به تیم اضافه شده اند و هماهنگی آنها با تیم زمانبر است.

رادولوویچ ادامه داد: امروز بازی مسلطی داشتیم و با توجه به بازی های سختی که پیش رو داریم سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم، فکر می کنم بهترین عملکرد را در این دیدار داشتیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان چیزهای که در تمرینات از آنها خواسته شد را اجرا کردند، اما هنوز تا چیزی که مد نظرم بود فاصله دارند، تیم ذوب آهن شایسته حمایت های بیشتری است.

کد خبر 409426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.