دمای هوا در نیمه غربی استان اصفهان تا ۱۰ درجه سردتر می شود

براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان با فعالیت سامانه ناپایداری که از امشب تا روز یکشنبه این استان را فرامی گیرد، کاهش دما بین پنج تا ۱۰ درجه در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی و مناطق مرتفع استان اصفهان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز در بسیاری از مناطق جوی نسبتاً پایدار حاکم است و آسمان به صورت صاف تا ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

از امشب با نفوذ سامانه ناپایدار به استان افزایش ابر را در غرب شاهد خواهیم بود و از روز شنبه بارش برف و باران را در نیمه غربی، جنوبی به ویژه مناطق مرتفع و در نیمه شرقی استان تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک موقت پیش بینی می‌شود.

همچنین براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی در پی این ناپایداری‌های جوی که از شنبه تا اواخر وقت روز یکشنبه استان را فرامی گیرد احتمال کاهش محسوس دما بین پنج تا ۱۰ درجه سانتی گراد در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی و مناطق مرتفع استان اصفهان وجود دارد.

دمای هوا استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت براین اساس کاشان و خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد ترین مناطق استان خواهند بود.

در این مدت بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 409423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.