چرا تهمت جناح بازی به شورای نگهبان می زنید؟

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که افراد حاشیه ساز گاهی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می کنند و گاهی آن را فرمایشی می‌دانند، گفت: شورای نگهبان شش مجتهد و حقوقدان دارد که زندگی هر متقاضی را بررسی می کنند، جناح راست و چپ ندارد زیرا برای خدا کار می کنند چرا تهمت جناح بازی به شورای نگهبان می زنید؟ 

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته _ ۱۸ بهمن ماه_ در مصلی امام خمینی (ره) اصفهان، با تاکید بر اهمیت تقوا اظهار کرد: افرادی ممکن است کارهای خیری انجام دهند اما چون اساس زندگی آنها بر تقوا نیست مورد قبول الهی قرار نگیرد.

وی با اشاره به اصل معاد، افزود: قیامت قطعی است، باید مراقب باشید؛ فکر نکنیم عالم بیهوده و عبث آفریده شده است و خود بخود به وجود آمده است، لحظه لحظه زندگی و اعمال ما ثبت می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه روز قیامت، روز حسرت است، ادامه داد: رعایت تقوا آنقدر مهم است که همه انبیا و امیرالمومنین تا آخرین لحظات عمر بر حفظ آن توصیه کرده اند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بسیار تاکید کردند که دل به کشورهای غربی نبندید، مقام معظم رهبری فرمودند ما می‌توانیم با تمام کشورهای دنیا جز آمریکا ارتباط داشته باشیم، ارتباطی که عزت و سربلندی ایران را حفظ کند زیرا خداوند شما را عزیز آفریده است و تاکنون تا پای جان بر حفظ عزت خود ایستاده اید.

میردامادی با اشاره به فرارسیدن روز نیروی هوایی، خاطرنشان کرد: آفرین بر این قهرمانان که با وجود اینکه خطر مرگ آنها را تهدید می‌کرد اولین گروهی بودند که از نظام پهلوی جدا شدند و به محضر امام آمده و بیعت کردند؛ درود بر نیروی هوایی، دریایی، انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همه آنها برای ظهور ولی عصر آماده اند.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، اظهار کرد: این بانو الگوی مادران شهید شد، چهار فرزندش شهید شدند، بنابر روایات ایشان هر روز صبح تا شب در قبرستان بقیع بر سر مزار فرزندان خود حاضر می‌شد و می‌گریست؛ ایمان، ولایت و دوستی با فرزندان زهرا از ویژگی‌های این بانوی بزرگوار است.

خطیب جمعه اصفهان گفت: پدران، مادران و همسران شهدا، عزیزان خود را در راه خدا داده اند و انتظاری از کسی ندارند اما ای کسانی که بر کرسی قدرت تکیه کردید زیر پایه‌های صندلی شما دریایی از خون شهدا است، از خدا بترسید؛ حیات، استقلال و عزت ما از پدران و مادران شهدا است. بسیاری از آنها از بنیاد شهید کمک نمی‌گیرند اما وظیفه ما چیست؟

میردامادی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: امروز در آستانه روز بسیار بزرگ و جشن با عظمت یوم الله ۲۲ بهمن هستیم، این روز معجزه‌ای بود که یک روحانی برای خدا در برابر شاهی که آمریکا، شوروی و مرتجعین عرب پشتیبانش بودند، ایستادگی کرد و انقلاب عظیم و باشکوه فجر به وجود آمد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در دیدار با هزاران نفر از اقشار مردم، اظهار کرد: ایشان فرمودند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دو آزمون مهم ملت ایران است و مشکلات داخلی و بین المللی را برشمردند و تاکید کردند هر کسی که امنیت و آبروی وطن را دوست دارد باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: بدیهی است که مشکلات زیادی وجود دارد زیرا ملتی که در برابر خبیث و جنایتکاری مانند آمریکا ایستاده است که هر چه در توان دارد بکار گرفته است.

میردامادی افزود: با وجود این برخی مشکلات مربوط به ضعف مدیریتی است؛ در ایرانی که از غنی‌ترین کشورهاست و معادن مختلف، گاز، زمین‌های حاصلخیز بسیاری دارد نباید عده‌ای فقیر باشند، مشکل از بالاهاست وقتی می‌شنویم فلان مسئول هزاران میلیارد تومان از بانک به عنوان وام گرفته و از کشور فرار کرده است در حالی که همان بانک برای وام ۱۰ میلیونی که می‌خواهند به عروس و دامادها بدهند خیلی سخت می‌گیرند. بر چه اساسی این وام‌های میلیاردی داده شده است حسابش با خداست.

وی با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات، اظهار کرد: رهبر انقلاب انتخابات کشور را سالم‌ترین در جهان خواندند این جمله خطاب به افراد حاشیه سازی است که گاهی می‌گویند در انتخابات شرکت کنید و گاهی به نظرشان انتخابات فرمایشی است.

امام جمعه موقت افزود: شورای نگهبان شش مجتهد و شش نماینده حقوقدان دارد که زندگی هر متقاضی را بررسی می‌کنند، جناح راست و چپ ندارد اینها برای خدا کار می‌کنند چرا تهمت جناح بازی به شورای نگهبان می زنید؟

میردامادی ادامه داد: رهبری در یکی از سخنان خود گفتند برخی به وسیله انتخابات به جایی رسیدند اما آن را زیر سوال بردند، چطور است وقتی انتخابات به نفع شما است صحیح است؟

وی با بیان اینکه برخی از مرتبطین با فضای مجازی، مسئولان و نمایندگان مجلس طوری حرف می‌زنند که مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند، خاطرنشان کرد: رهبری تاکید کردند افراد از علما، روحانیون، دانشمندانی که وابسته به جناحی نیستند کسب تکلیف کنند.

خطیب جمعه اصفهان همچنین به طرح موسوم به معامله قرن که هفته گذشته توسط آمریکا رونمایی شد اشاره و اظهار کرد: آمریکایی‌ها دلشان را خوش کردند که علیه ملت فلسطین موفق شدند در حالی که این کار احمقانه است و به ضرر آنها خواهد بود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رهبر انقلاب شما جوانان را بشارت دادند که پیروزی فلسطین را بر آمریکا و اسرائیل خواهید دید و در بیت المقدس نماز خواهید خواند.

میردامادی در پایان گفت: حیثیت، استقلال و عزت ما و وحشت دشمنان ما در دو روز ۲۲ بهمن ماه و انتخابات است، وظیفه داریم این روزها را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم، پیروزی یک کشور با اسلحه نیست، شرکت در انتخابات و ۲۲ بهمن ماه دشمنان را ناامید و زمین گیر خواهد کرد.

کد خبر 409417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.