گزیده خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای اصفهان

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور مردم و مسئولان در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

حضور در راهیپایی ۲۲ بهمن ضربه بزرگی برپیکر نیمه جان آمریکا است

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تسلیت شهادت حضرت‌ام البنین (ع)، اظهار کرد: تداوم مسیر شهدا از مطالبات به حق خانواده معظم شهدا است.

امام جمعه گلپایگان با تبریک روز نیروی هوایی افزود: در این روز تحولات مهمی در کشور ایجاد شد. دشمن در طراحی کودتایی به مانند ۲۸ مرداد بود اما پرسنل نیروی هوایی با امام در این روز بیعت کردند و تمام فتنه دشمنان خنثی شد که نقطه عطفی در تاریخ کشور است.

کرامتی افزود: این رویداد بزرگ و به هنگام بیعت پرسنل نیروی هوایی با امام برای جوانان باید بازگو شود، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی نقش بسزایی داشتند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن ماه روز حاکمیت احکام اسلام برجهان است و زمینه ساز زمینه حاکمیت مهدی موعودعج الله در جهان خواهد بود، گفت: ۲۲ بهمن ماه مبدأ تاریخ در رسیدن به روزی که قرآن وعده آن را داده است.

امام جمعه گلپایگان گفت: پیروزی انقلاب دستاوردهای فراوانی برای نهضت‌های آزادی بخش اسلامی و غیر اسلامی داشت، مردم سالاری دینی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود زیرا در رژیم گذشته شیطان سالاری و طاغوت سالاری حاکم بود.

کرامتی افزود: با قیام امام و به ثمر نشستن انقلاب رفراندوم برگزار کرد تا تعین سرنوشت به دست ملت رقم زده شود و سرانجام با برگزاری انتخابات ۹۹ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف در حسینیه امام خمینی، افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را دو آزمون بزرگ برای ملت دانستند.

امام جمعه گلپایگان افزود: همانگونه که ۲۲ بهمن سال ۵۷ تعیین کننده سرنوشت ملت بود امروز نیز ضرورت آن بیشتر شده است و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه دیگری بر پیکر نیمه جان آمریکا وارد سازیم، هرکس عظمت، پیشرف، امنیت، شکوه و قدرت ایران را می‌خواهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کند، آزمونی برای مدعیان عاشق جمهوری اسلامی است، راه تعیین کننده سرنوشت ساز کشور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 409415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.