رهنان از خدمات زیرساختی بهره‌مند شود

امام جمعه رهنان گفت: در طرح قبلی مترو، رهنان در مسیر این پروژه قرار داشت، اما با تغییر طرح دیگر شاهد عبور مترو از رهنان نخواهیم بود. انتظار داریم رهنان نیز از این خدمات زیرساختی بهره‌مند شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسین محمدی ظهر امروز_جمعه ۱۸ بهمن ماه ۹۸_ در مراسم بهره‌برداری از پروژه ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی و ورزشگاه روباز توانا، اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های خوب رهنان پُربرکت بودن و پُر تعداد شهید بودن آن است به طوری که نخستین شهید اصفهان از منطقه رهنان بود و البته این روحیه انقلابی همچنان در وجود مردم رهنان استوار است.

امام جمعه رهنان با اشاره به پروژه متروی اصفهان، تصریح کرد: در طرح قبلی مترو، رهنان در مسیر این پروژه قرار داشت، اما با تغییر طرح دیگر شاهد عبور مترو از رهنان نخواهیم بود. انتظار داریم رهنان نیز از این خدمات زیرساختی بهره‌مند شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود آب کشاورزی در منطقه رهنان، اظهار کرد: در گذشته رهنان منطقه‌ای آباد و سرسبز بود، اما به واسطه برخی اتفاقات و بسته شدن مسیر آب رودخانه، کشاورزان از آب این رود برای کشت بهره‌مند نیستند، البته برخی مسیرها بازگشایی شده، اما کشاورزان منطقه انتظار دارند به تأمین آب مورد نیاز برای کشاورزی آنها توجه شود.

محمدی ادامه داد: در خطوط مرزی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان حریم خیابان امام رضا (ع)، اراضی به صورت لکه‌های کوچک وجود دارد که درخواست می‌شود نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

وی با اشاره به وجود اتحاد و همدلی بین مدیران و مسئولان رهنان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی، هم‌افزایی، اتحاد و وحدت رویدادهای خوبی در منطقه ۱۱ اتفاق افتاد.

کد خبر 409409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.