اجرای ۱۲۵۳ پروژه شاخص شهری و منطقه‌ای اصفهان در سال ۹۹

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال آینده حدود ۱۱۳ پروژه شاخص شهری، ۲۴۰ پروژه مهم منطقه‌ای و بیش از ۹۰۰ پروژه منطقه‌ای در شهر اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز_جمعه ۱۸ بهمن ماه ۹۸_ در مراسم بهره‌برداری از پروژه ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب ۲۵۰۰ مترمکعبی و ورزشگاه روباز توانا ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارکرد: با تلاش استاندار اصفهان اقدامات مهمی در این استان در حال انجام بوده و فعالیت‌ها به گونه‌ای پیش می‌رود که گویا در تحریم نیستیم.

وی با اشاره به بودجه شهرداری اصفهان، افزود: بودجه سال‌جاری شهرداری اصفهان چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است که برای سال آینده رقم پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده و احتمال دارد به شش میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان با مشارکت معتمدان و همدلی شهروندان اقدامات خوبی را انجام داده است به طوری که شاهد سرزندگی شهر در بخش‌های مختلف هستیم، تصریح کرد: پروژه‌های کلان شهر در حال اجرا است و پیشرفت خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده حدود ۱۱۳ پروژه شاخص شهری، ۲۴۰ پروژه مهم منطقه‌ای و بیش از ۹۰۰ پروژه منطقه‌ای در شهر اجرا خواهد شد که امیدواریم بتوانیم آنچه به مردم قول داده‌ایم را محقق و عملیاتی کنیم و بخشی از نیازهای مردمی که شایسته هر گونه خدمت هستند را برطرف کنیم.

نصراصفهانی با تاکید بر رفع نیازهای مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان، گفت: درصدد ایجاد عدالت خدمات در نقاط مختلف شهر هستیم تا شاهد هم‌ترازی در مناطق ۱۵ گانه شهر باشیم و به همین دلیل بودجه ۳۷ میلیارد تومانی شهرداری منطقه ۱۱ در سال‌جاری را به ۴۱ میلیارد تومان برای سال ۹۹ افزایش داده و از محل کمک به مناطق نیز ۱۸ میلیارد تومان به این منطقه اختصاص دادیم.

وی بزرگترین سرمایه امروز مدیریت شهری را «مردم» دانست و اظهار امیدواری کرد: با کمک شهردار اصفهان و معاونان ایشان همچنین اعضای شورای اسلامی شهر رضایت نسبی شهروندان را جلب کنیم.

کد خبر 409406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.