پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت عطر افشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی تاکید کرد :زرتشتیان ، آشوریان ،کلیمیان و ارامنه با دلبستگی به میهن در وحدت و اتحادی بی بدیل ، دوشادوش هموطنان مسلمان خود در صحنه های دفاع از اقتدار و استقلال ایران ظاهر شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید، متن پیام نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سلام و درود برا شهدای والامقام ادیان توحیدی، آنان که در راه دفاع از آرمانها از جان گذشتند و افتخار آفرین شدند.

نقش هموطنان زرتشتی، کلیمی، آشوری و ارمنی در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. پیروزی ملت ایران در برابر نظام شاهنشاهی و پس از آن در برابر قدرت های استکباری به مدد مشارکت و همبستگی همه اقشار و گروه های اجتماعی و از جمله پیروان سایر ادیان توحیدی صورت گرفت. هموطنان ما از سایر ادیان در کنار برادران و خواهران مسلمان خود با اعتقاد و اراده ای راسخ در برابر دشمنان برای پاسداری و حراست از اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی نمودند و عزیزانی از آنها به درجه والای شهادت نایل آمدند.

انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس میراث گران بهایی است که توسط تمام مردم ایران خلق شد.

زرتشتیان، آشوریان، کلیمیان و ارامنه با دلبستگی به میهن در وحدت و اتحادی بی بدیل، دوشادوش هموطنان مسلمان خود در صحنه های دفاع از اقتدار و استقلال ایران ظاهر شدند.

برای تمامی خانواده های معظم شهدای ادیان توحیدی سربلندی و سلامتی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین

سید محمدعلی شهیدی

نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

کد خبر 409388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.