تعویض‌های گل‌محمدی پرسپولیس را نجات داد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های گل‌محمدی در دیدار مقابل استقلال، پرسپولیس را از شکست نجات داد و باید به هوش او تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، حمید درخشان در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۹۲ پایتخت گفت: بازی بسیار خوبی از هر ۲ تیم تماشا کردیم و اتفاق خوب این مسابقه نیز به ثمر رسیدن ۴ گل از سوی تیم‌ها بود.

وی ادامه داد: هر ۲ تیم در زمین مسابقه کاملاً برابر عمل کردند و پرسپولیس تنها وقتی عقب افتاد تیم برتر میدان بود. نبود شجاع خلیل زاده کاملاً مشکلات خط دفاعی این تیم را نشان داد و پرسپولیس امروز از این مساله ضربه خورد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعویض‌های خوب یحیی گل محمدی گفت: تعویض‌های یحیی گل محمدی در این مسابقه پرسپولیس را نجات داد و تساوی ما در دقایق پایانی مانند یک پیروزی ارزشمند بود.

وی در مورد عملکرد خط هافبک پرسپولیس تصریح کرد: خط هافبک پرسپولیس در شهرآورد بسیار پراشتباه عمل کرد و بعد از گل نتوانستند نظم لازم را بدست بیاورند اما با حضور بشار رسن شرایط کاملاً تغییر کرد و او در این دیدار بی‌نظیر و به اعتقاد من بهترین بازیکن پرسپولیس در زمین بود.

درخشان با تمجید از استوکس اظهار داشت: او مهاجم بسیار خوبی است و به زودی در تیم پرسپولیس خواهد درخشید. او فوتبال بین المللی را به خوبی می‌شناسد و چون حرفه‌ای است خیلی سریع در ترکیب تیم جا خواهد افتاد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بهترین بازیکن زمین گفت: مهدی قائدی را می‌توان بهترین بازیکن زمین دانست.

وی در پایان اظهار داشت: این پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما امیدوارم غافلگیر نشود و حواشی که به تازگی ایجاد شده به این تیم آسیب نزند.

درخشان با اشاره به منتشر شدن مبالغ قرارداد بازیکنان گفت: در صحبت‌های برخی بازیکنان خواندم این فهرست از سوی یکی از اعضای هیات مدیره منتشر شده و اگر این موضوع صحت داشته باشد اتفاق بسیار بدی رخ داده است.

وی تاکید کرد: مدیریت باشگاه باید مراقب باشد تا این اتفاقات رخ ندهد و این وظیفه اصلی مدیرعامل است. وظیفه بازیکنان و کادرفنی فقط و فقط بازی کردن و موفقیت در مسابقات است و امیدوارم مدیران باشگاه دیگر نگذارند چنین حواشی به تیم ضربه بزند.

منبع: ایرنا

کد خبر 409375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.