عملکرد بازیکنان ذوب‌آهن رضایت‌بخش بود

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: بازیکنان ما امروزبازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در دفاع بهتر از حمله ظاهر شدند

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان صادقی پس از پیروزی تیمش مقابل سربداران سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم سبزوار خوب و دونده است و از فرصت های خود استفاده می‌کند، تیم حریف یک تیم تکمیل است و از همه لحاظ در شرایط خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: تیم سربداران یقه تیم های گروه دیگر را خواهد گرفت. بازیکنان ما امروزبازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در دفاع بهتر از حمله ظاهر شدند، به کمک عملکرد خوب دروازبان تیم توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اضافه کرد: امیدوار هستم در مرحله های آینده بتوانیم نتایج خوب و آنچه در لیاقت روب آهن است را به دست آوریم.

صادقی افزود: در نیمه دوم تغییرات تاکتیکی انجام دادیم و همین باعث شد که اختلاف خود را با تیم سبزوار زیاد کنیم. هندبال ورزش لحظه ها است.

وی با اشاره به داوری این دیدار گفت: داور این بازی اشتباهاتی را داشت اما از نظر من داوری خوب بود.

در دفاع بهتر عمل کردیم

عباس اسدزاده، دروازبان تیم هندبال ذوب آهن نیز اظهار کرد: امروز بازیکنان دفاع خوبی را انجام دادند و همین باعث شد که بتوانم در این بازی توپ‌های زیادی را مهار کنم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سرمربی تیم تاکتیک را تغییر داد و همین باعث شد تا بتوانیم از تیم سلزوار پیشی بگیریم.

دروازبان تیم هندبال ذوب آهن اضافه کرد: سبزوار ریشه قوی و خوبی در رشته هندبال دارد، بازی برگشت را به سختی در مقابلشان پیروز شدیم. آن‌ها بازیکنان دونده و خوبی را دارند.

اسدی افزود: تیم ما بدنسازی خوبی داشت و همین باعث شد که بتوانیم در این بازی‌ها عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

کد خبر 409358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.