مثلث طلایه‌داران گردشگری ایران تشکیل می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مثلث طلایی گردشگری، یزد، اصفهان و شیراز با عنوان «طلایه‌داران گردشگری ایران» کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مثلث طلایی گردشگری ایران با حضور شهرداری‌های یزد، اصفهان و شیراز متولی تشکیل می‌شود، اظهار کرد: شهر یزد از ۱۷ تا ۱۹ بهمن‌ماه میزبان نشستی برای امضای تفاهم نامه این رویداد است.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه مذکور بین سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های این سه شهر منعقد می‌شود، افزود: هدف از تشکیل مثلث طلایی گردشگری معرفی ظرفیت‌های شهرهای یزد، اصفهان و شیراز در حوزه‌های سرمایه گذاری و تقویت مبادلات بین شهری است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه مثلث طلایی گردشگری یزد، اصفهان و شیراز ظرفیتی برای گسترش توانمندی‌های شهرهاست، تاکید کرد: تولید اشتراکی محصولات گردشگری، تهیه کتابچه‌ها و بروشور با زبان‌های مختلف از جمله عربی، انگلیسی، چینی و فرانسوی و ارایه آن‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و همچنین معرفی میراث ملموس و ناملموس هر سه شهر از جمله مفاد این تفاهم‌نامه خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در دستور کار مثلث طلایی گردشگری یزد، اصفهان و شیراز قرار دارد، آسیب‌شناسی حوزه گردشگری است، گفت: این شهرداری‌ها متعهد به پشتیبانی از یکدیگر در تأمین و بهینه سازی زیرساخت‌ها می‌شوند.

کد خبر 409343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.