بانوان بهمن همچنان بدون باخت/ نامی نو ناکام ماند

تیم برتر بسکتبال بانوان میزبان بانوان گروه بهمن بود بود که با نتیجه ۷۲ بر ۷۹ گروه بهمن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه- تیم بسکتبال نامی نو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر از ساعت ۱۱ در ورزشگاه آرارات میزبان تیم گروه بهمن بود. این دیدار با برتری گروه بهمن به پایان رسید.

کوارتر اول:

در کوارتر اول، تیم نامی نو در روند سریع امتیاز گیری قرار گرفت و توانست با ۷ امتیاز اختلاف کوارتراول با با نتیجه ۱۸ بر ۱۱ به پایان رساند.

کوارتر دوم:

در این کوارتر بانوان گروه بهمن قوی نمایشی قوی‌تر از کوارتر اول نشان دادن اما با دفاع خوب بازی کنان نامی نو نوانستند بیش‌تر ۱۳ امتیاز در کوارتر از آن خود کنند. بانوان نامی نو نیز در این کوارتر ۱۹ امتیاز دیگر به دست اوردند و هر دو تیم با نتیجه ۳۷ بر ۲۴ برای استراحت دوم زمین را ترک کردند.

کوارتر سوم:

بلند قامتان نامی نو توانستند اولین امیتاز این ست را از آن خود کنند، اما در ادامه بانوان گروه بهمن کار نامی نو را سخت کردند و با پرتاب‌های سه امتیازی توانستند ۲۹ امتیاز اختلاف را جبران کرده و نامی نو نیز ۱۶ امتیاز به دست اورد. اخرین امتیاز این ست با پرتاب سه امتیازی بازیکن گروه بهمن موجب شد تا هر دو تیم به امتیاز مساوی ۵۳ برسند.

کوارتر چهارم:

در این کوارتر هر دو گروه بازی سریع‌تری از خود نشان دادند. گروه بهمن فشار خود را بر روی سبد نامی نو بیشتر کرد و با پرتاب‌های سه امتیازی خود توانست ۲۶ امتیاز به دست اورد. بازی با نتیجه ۷۲ بر ۷۹ با برتری گروه بهمن به پایان رسید.

کد خبر 409334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.