۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
اسکوچیچ به آرزویش رسید

دراگان اسکوچیچ شش سال پیش در مصاحبه‌ای سقف آرزوهای خود را سرمربیگری در تیم ملی ایران دانسته بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از مدت‌ها بعد از حواشی پرتعداد اطراف تیم ملی و بردن نام‌های متفاوت برای نیمکت تیم ملی دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین صنعت نفت آبادان به عنوان جانشین ویلموتس انتخاب شد.

نکته جالب و حتی شگفت انگیز این است که شش سال پیش دراگان اسکوچیچ که سرمربی آن زمان ملوان شده بود در مصاحبه‌ای سقف آرزوهای خود را سرمربیگری در تیم ملی ایران دانست.
اسکوچیچ در آن مصاحبه گفته بود: "کاملاً شفاف می‌گویم که من خیلی جاه‌طلب هستم. من ۴ قهرمانی در کارنامه‌ام دارم. در لیگ قهرمانان حضور داشتم. دنبال این هستم که بتوانم با ملوان قهرمان حذفی یا لیگ شوم یا بتوانم جز تیم‌هایی باشم که در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنم و اگر در ایران بمانم حتی می‌توانم به سرمربیگری تیم ملی ایران فکر کنم.

او همچنین اظهار کرده بود: "منظورم از حضور در تیم ملی در کوتاه‌مدت نیست. من نمی‌خواهم در سه ماه یا یک سال آینده تغییر و تحول ایجاد کنم، می‌خواهم ابتدا خودم را ثابت کنم. "

نکته شگفت انگیز این مصاحبه زمان آن است، پانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۲، و حال نیز در نیمه‌های بهمن ماه سرمربیگری تیم ملی را عهده دار شد تا بهمن‌ماه را بتوان ماهی خاص در تقویم مرد کروات دانست.

کد خبر 409328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.