امدادرسانی ۷۴ تیم عملیاتی هلال احمر به ۱۵۶ آسیب دیده

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۶۷ حادثه گزارش شد که در این حوادث ۱۵۶ نفر آسیب دیده بودند و ۷۴ تیم برای امدادرسانی به این افراد اعزام شدند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: از تاریخ از ۱۲ تا ۱۹ بهمن ماه ۶۷ حادثه رخ داد که تعداد حوادث جاده‌ای ۲۰ مورد، برف و کولاک چهار مورد، خدمات حضوری ۱۵ مورد و تعداد ۲۰ مورد حوادث شهری و هشت مورد حادثه کارگاهی و صنعتی به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموع کل آسیب دیدگان حوادث هفته گذشته ۱۵۶ نفر بودند، گفت: خدمات امداد رسانی برای ۸۱ نفر در حوادث جاده‌ای، ۲۰ نفر در برف و کولاک، ۲۴ نفر خدمات حضوری، ۲۳ نفر حوادث شهری و هشت نفر کارگاهی و صنعتی انجام شده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه تعداد کل نجات یافتگان ۶۰ نفر بودند، افزود: از این تعداد ۴۸ نفر نجات یافتگان حوادث برای تکمیل درمان به بیمارستان انتقال پیدا کردند و تعداد ۱۲ مورد به صورت سرپایی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

محمدی تصریح کرد: در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اسکان اضطراری در پایگاه‌های بین شهری برای تعداد ۳۱ نفر انجام شد که تعداد ۱۶ نفر در برف و کولاک به دلیل نقص فنی خودروها گرفتار شده بودند که در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اسکان پیدا کردند و تعداد ۱۵ نفر به شرایط جوی و خواب آلودگی از خدمات سرپایی اسکان اضطراری بهرمند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در امدادرسانی حوادث هفته گذشته ۷۴ تیم عملیاتی اعزام شدند، اظهار کرد: تعداد ۱۹۹ نفر مجموع نیروهای این تیم‌ها بودند و تعداد ۶۲ دستگاه آمبولانس به کارگیری شد و مجموع کل عملیات رها سازی مصدوم از خودرو چهار مورد در حوادث جاده‌ای انجام شد.

کد خبر 409323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.