ذوب آهن یک تیم ریشه دار و قابل احترام است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تقابل ذوب آهن و صنعت نفت همیشه بازی‌های خوبی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاظم فرهانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن با توجه به جدایی اسکوچیچ که زحمات زیادی برای صنعت نفت کشید، اظهار کرد: ذوب آهن یک تیم ریشه دار و قابل احترام است. کاملاً ذوب آهن را آنالیز کرده ایم و با امید خدا فردا بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت. جایگاه واقعی ذوب آهن این وضعیت الان نیست. تقابل ذوب آهن و صنعت نفت همیشه بازی‌های خوبی بوده است.

وی ادامه داد: امسال گل‌های خورده و زده ما مثل هم هستند و مشکلات مادی حادی دارشتیم و اگر می‌توانستیم در نیم فصل بازیکن بگیریم شرایطمان بهتر می‌شد. تمام تلاشمان را با وجود شرایط سخت انجام می‌دهیم تا نقاط ضعفمان را روز بخ روز بهتر کنیم. بخاطر شرایط مالی در نیم فصل نتوانستیم تیم را در نیم فصل تقویت کنیم.

فرهانی گفت: امکانات سخت افزاری خوبی نداریم و امیدوارم مسئولین دست به دست هم بدهند و مثل هواداران از تیم ریشه دار صنعت نفت حمایت کنند. اسکوچیچ در شروع نیم فصل دوم مشکلات شخصی حادی داشتند و تقاضای جدایی داشت ولی با اصرار مدیران نیز برای ماندن وی کمکی نکرد. ما دوست نداشتیم اسکوچیچ از جمع ما جدا شدند و مطمئناً خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. عبداله ناصری مصدوم است و با آمادگی کامل به اصفهان آمده ایم و تمام تلاشمان انجام می‌دهیم. من به همراه آقای سراج کار را ادامه خواهیم داد و اگر تصمیم گرفته شود تا مربی دیگری اضافه شود ما در کنارش خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اصلاً به جدول نگاه نکنید بازی روبروی ذوب آهن سخت خواهد بود و امیدوارم با دست پر بتوانیم به آبادان برگردیم. ماندن یا نماندن اسکوچیچ یکی از دلایل اصلی بود که تیم تمرکز کافی را نداشت. اسکوچیچ به کودک دو ساله اش خیلی وابسته بود. مربی گری تیم ملی ایران برای اسکوچیچ افتخار است.

کد خبر 409316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.