مجتمع فرهنگی کودک و نوجوان در یزد راه اندازی می شود

معاون شهرسازی و معماری شهردار یزد گفت: ساخت مجتمع کودک و نوجوان و مقبره آذر یزدی در مرحله پیشنهاد است و درصورتی که مجوز جابجایی قبر مهدی آذریزدی صادر شود، مراحل اجرایی این پروژه آغاز می شود.

مجتبی فرهمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیشنهاد ساخت مجموعه فرهنگی ارسال شده در صورتی که جا به جایی مقبره آذر یزدی از محل قبرستان خرمشاه به محلی مناسب مقدور باشد نسبت به ساخت مقبره و مجتمع فرهنگی در شان این شخصیت ادبی اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی این مجتمع ها جزو برنامه‌های شهرداری است، افزود: هنوز اقدامی صورت نگرفته و منتظر اعلام نظر مراجع مربوطه هستیم.

معاون شهرسازی و معماری شهردار یزد افزود: با توجه به اینکه در قبرستان خرمشاه امکان ساخت مجموعه فرهنگی وجود ندارد، تصمیم گرفته شد در مکانی دیگر این اقدام انجام شود و طبیعتاً جا به جایی قبر مراحل و مجوزهای خاصی دارد که در صورت تأیید اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع به نام مرحوم آذر یزدی نام گذاری خواهیم کرد، گفت: تلاش می کنیم با توجه به نگاه ویژه مهدی آذر یزدی به کودکان و تعلیم و تربیت کودک این مجموعه برای کودکان و در خدمت ادبیات کودک ساخته شود.

کد خبر 409314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.