بارش و تندباد لحظه ای غرب و شرق اصفهان را فرا می گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ناپایداری های جوی، گفت: بارش برف و باران در نیمه غربی و وزش تندباد لحظه ای در مناطق شرقی استان اصفهان از اواخر روز جمعه پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم پایداری جو طی امروز و فردا، اظهار کرد: غبار صبحگاهی پدیده غالب مناطق صنعتی و مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت آینده خواهد بود.

وی با بیان اینکه از اواخر روز جمعه در بسیاری از مناطق استان افزایش ابر و وزش باد شدید و در نیمه غربی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود، افزود: احتمال وزش تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک در مناطق شرقی وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

هنرمند گفت: بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 409312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.