فردا برای پیروزی به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سه هفته است در ایران هستم و با ذوب آهن همکاری می‌کنم و در حال شناسایی تیم‌ها و بازیکنان هستم و شرایط روز به روز بهتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فردا بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و همگان از شرایط ما تا آخر فصل آگاه هستند. از عملکردمان در دوبازی قبل راضی هستم. سه هفته است در ایران هستم و با ذوب آهن همکاری می‌کنم و در حال شناسایی تیم‌ها و بازیکنان هستم و شرایط روز به روز بهتر می‌شود.


وی ادامه داد: تیممان رو به پیشرفت است و فردا برای برد به میدان خواهیم رفت و از بازیکنانم هم می‌خواهم برای پیروزی به میدان بیایند. در این بازی کاپیتان تیم را همراه داریم فردا از هواداران می‌خواهم از ما حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم صنعت نفت را آنالیز کردیم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته اند. اینکه مربیشان عوض شده، به نظرم تغییری در روند خوب تیم صنعت نفت آبادان ایجاد نخواهد شد.

وی تصریح کرد: خودتان بهتر از من می دانید چه تغیراتی در لیست بازیکنان اتفاق افتاده است. بازیکنان خیلی باتجربه را از دست دادیم و وقتی آمدم پنجره تیم بسته شده بود و فعلاً باید بازی به بازی صحبت کنیم. به عنوان یک مربی استراتژی بلند مدت دارم و در حال حاضر برای ثبات تیمی تلاش کنیم و برای بقا بجنگیم. معتقدم فردا هواداران از نتیجه بازی راضی خواهند بود.

کد خبر 409309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.