ذوب‌آهن و رادو به دنبال دومین برد خانگی

تیم فوتبال ذوب‌آهن در شرایطی برای کسب دومین برد خانگی به دیدار صنعت نفت خواهد رفت که سرمربی خارجی نفتی‌ها برای پذیرفتن هدایت تیم ملی فوتبال در حال مذاکره با مدیران فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار ایمنا تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از شکست تلخ هفته گذشته در مقابل تراکتور باید در چهارمین مسابقه دور برگشت میزبان تیم زخم خورده صنعت نفت آبادان باشد که چند هفته‌ای است بر روی نوار ناکامی حرکت می‌کند و با جدایی دراگان اسکوچیچ کار برای برزیلی‌های آبادان سخت‌تر از قبل هم شده است. اسکوچیچ که در نیم فصل اول نتایج بسیار خوبی با نفت گرفت بعد از منتفی شدن حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد.

مهم‌ترین نکته در مورد عملکرد ذوب‌آهن در این فصل بدشانسی این تیم در قرعه‌کشی است که باعث شده بازی‌های نماینده فوتبال اصفهان دقیقاً هفته بعد از بازی پرسپولیس قرار بگیرد و این یعنی تیم‌هایی که در هفته قبل در برابر پرسپولیس نتیجه نگرفته‌اند به قصد جبران و گرفتن امتیاز به دیدار ذوب‌آهن می‌آیند و این موضوع کار را برای نماینده فوتبال اصفهان بسیار سخت می‌کند. هم تراکتور مغلوب پرسپولیس شده بود و هم صنعت نفت به قرمزها باخته و به همین دلیل بازی فردا می‌تواند اهمیت بسیار زیادی برای هر دو تیم داشته باشد.

میودراگ رادولوویچ سرمربی ذوب‌آهن که تیمش در مقابل تراکتور ۲ گل شبیه به هم از روی ارسال‌ها دریافت کرد باید فکری به حال این وضعیت بکند و مدافعان سرزن و بلند قامت ذوب‌آهن باید بیشتر از این به فکر دفاع از دروازه خودشان باشند.

عیسی آل کثیر مهاجم سرعتی نفت آبادان خطرناک‌ترین بازیکن این تیم است که باید از سوی مدافعان ذوب‌آهن کنترل شود تا شاید در طرف مقابل مهاجم جدید ذوب‌آهن بتواند در خط حمله اثرگذاری خودش را نشان دهد.

البته ذوب‌آهنی‌ها در هفته بعد لیگ هم یک بازی بسیار حساس در مقابل استقلال تهران در پیش رو دارند و بازیکنانی که در خطر محرومیت هستند باید حواسشان به کارت‌های زرد و قرمز این بازی باشد.

محمد نژاد مهدی مدافع ذوب‌آهن که در مقابل تراکتور محروم بود در برابر صنعت نفت می‌تواند به ترکیب تیمش اضافه شود و باید دید تکلیف مصدومیت قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن برای حضور در مقابل نفت به کجا خواهد رسید.

بازی ذوب آهن و صنعت نفت از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ بهمن با قضاوت امیر عرب براقی در استادیوم فولادشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 409304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.